önce çiçekleri kopardı koklandı yere attıldı satıldı insana yüzeysel bakıldı parmaklara halka takıldı esir alındı esir sanıldı kutsaldı kadın
doğdu büyüdü konuşturuldu susturuldu yürütüldü koşturuldu oturtuldu çocuk
adalet kuruldu nizam adil sanıldı karar alındı ferman olundu zanlı bulundu sehpa kuruldu idam
sonra yenilendi zaman merhametlendi hemen gönüllerdeydi aman tanıtıldı oldu insan
yeniden çağ denildi teknoloji edinildi çok üzerine gidildi altında ezildi insan
cehalet tanındı okul kuruldu tahsil verildi cehalet yok oldu kaldı eşek
tekrarlandı kin öfke kızgınlık ihanet ahlaksızlık aydın cehalet birileri tıka basa şişmiş birilerine düşmüş açlık ve sefalet
kalemler öncedenmi kırıldı acaba.? tek bacaklı duruyor boynunda ilmek ayakların altındaki sehpa
penguenlerde üşüyorlar artık yakıcı sıcak oldu dünya buz dağları eriyor insanlık bir karış suda boğulmuş ya şimdikiler ağma ya da önden gidenler körmüş nasıl bir hastalıktır bu Ya RABBİM insanlığın gözü nasıl dönmüş..............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUZULARIN SESLERİ............. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUZULARIN SESLERİ............. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünyada yaşananlar doğal değil.İnsanlığın kendi elleriyle yarattığı vahşet.Aynı dünyada iki farklı dünya var.Bir tarafta ezenler,diğer tarafta ezilenler. Ve birbirine düşürülen insanlar.Sözde insanlık adına yapılan işgaller.Küçük yaşta cansız yere düşen bedenler.Duyarlı yüreğinize sağlık.Sevgiler,selamlar...
penguenlerde üşüyorlar artık yakıcı sıcak oldu dünya buz dağları eriyor insanlık bir karış suda boğulmuş ya şimdikiler ağma ya da önden gidenler körmüş nasıl bir hastalıktır bu Ya RABBİM insanlığın gözü nasıl dönmüş
penguenlerde üşüyorlar artık yakıcı sıcak oldu dünya buz dağları eriyor insanlık bir karış suda boğulmuş ya şimdikiler ağma ya da önden gidenler körmüş nasıl bir hastalıktır bu Ya RABBİM insanlığın gözü nasıl dönmüş.............
GÜZEL BİR SÖZ VAR' DÜNYA BİZE DEDEMİZDEN MİRAS DEGİL, TORUNLARIMIZDAN EMEANETTİR''DİYE BU NU BİLE DÜSTÜR EDİNE BİSE İNSAN OĞLU BİRÇOK SORUN HALLOLACAK KANAATİNDEYİM...
penguenlerde üşüyorlar artık yakıcı sıcak oldu dünya buz dağları eriyor insanlık bir karış suda boğulmuş ya şimdikiler ağma ya da önden gidenler körmüş nasıl bir hastalıktır bu Ya RABBİM insanlığın gözü nasıl dönmüş..............
Nefisti yüreğinden sayfaya düşen Tebrikler diyorum yazdıran yüreğe yaan kaleme Her dem selam sevgi dua ile..
penguenlerde üşüyorlar artık yakıcı sıcak oldu dünya buz dağları eriyor insanlık bir karış suda boğulmuş ya şimdikiler ağma ya da önden gidenler körmüş nasıl bir hastalıktır bu Ya RABBİM insanlığın gözü nasıl dönmüş..............
Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
penguenlerde üşüyorlar artık yakıcı sıcak oldu dünya buz dağları eriyor insanlık bir karış suda boğulmuş ya şimdikiler ağma ya da önden gidenler körmüş nasıl bir hastalıktır bu Ya RABBİM insanlığın gözü nasıl dönmüş..............
Fikirlerinize aynen katılıyorum şair arkadaşım. Aracımla giderken,müsait olmasına rağmen, el kaldıranı alamıyorum.İyilik yapanların başlarına gelenler malum. Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
penguenlerde üşüyorlar artık yakıcı sıcak oldu dünya buz dağları eriyor insanlık bir karış suda boğulmuş ya şimdikiler ağma ya da önden gidenler körmüş nasıl bir hastalıktır bu Ya RABBİM insanlığın gözü nasıl dönmüş..............
YOL ŞEYTANA BE DOST GÖZ GÖRÜRMÜKİ GÖRMEZ Kİ...SEVGİLER DOLSUN GÖNLÜNE..