(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLK BASAMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLK BASAMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geleceğimizin teminatı, Yurdumuzun garantisi. Saf ve temiz dudaklardan, Çıkan hep sevgi sözü......tebrikler duyarlı yüreğinize saygılarımla Hasan Öztürk
Hayata dair masum sorular, Benim için hayat onlar. Reyyhann
Kiracımın çocuğu iki gündür gidiyordu. Yarın gitmeyeceğim diye tutturmuş, aslında süperaktif birisi bence. Bilgisayarı benim kadar kullanabiliyor. yüzden geriye sayabiliyor. 30 rakkamına kadar. toplama çıkarma yapıyor. resmine zaten diyecek yok. bu bir sokak çocuğu değil. Bu gün çok üzüldüm. Kabahat birazda benim. Keşke Bana değilde sokağa mı alışsaydı diyorum.
Çok güzeldi.. beğeniyle okudum. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Geleceğimizin teminatı, Yurdumuzun garantisi. Saf ve temiz dudaklardan, Çıkan hep sevgi sözü.
Bir öğretmenin içten gelen samimi ve sevecen duygularının çok güzel ifadesi yansımış mısralara.Evet öğretmenim onlar geleceğimiz,yarınlarımız,ülkemizin teminatı,onlara ve size bir ömür boyu mutluluk sağlık ve başarı dileklerimle..
Başkalarının çocuklarını kendi çocuğu gibi görmek, onların her hareketini hoşgörüyle karşılamak... Herkes yapamaz, herkes öğretmen olamaz. Saygılarımı sunuyorum Hocam...
SANIRIM BİR İLKOKUL ÖĞRETMENİNİN AĞZINDAN YAZILMIŞ DİZELER. NE MUTLU İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNE Kİ ÖMÜR BOYU ADI HAFIZALARA KAZINAN KİŞİLER OLURLAR HER ZAMAN. KUTLARIM ARKADAŞ, SİZE KAVUŞMAK GÜZEL. SEVGİLER.
yüreğine saglık sevğiler yüreğinde gül olsun
mutlu kal