Her sabah , Yeniden dünyaya gelirim . Uyanınca; Odamı gözden geçirir . Yaşama sevinciyle kalkarım . Dünya güzel , Yar güzelken . Kalkamayacağım sabahı , Beklermiyim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞARKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞARKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her sabah , Yeniden dünyaya gelirim . Uyanınca; Odamı gözden geçirir . Yaşama sevinciyle kalkarım . Dünya güzel , Yar güzelken . Kalkamayacağım sabahı , Beklermiyim
Tebrikler çok anlamlı bir şiirdi...ne güzeldir baktığını güzel görmek...dünyanız hep güzel kalsın...selamlar esenlikler...
Çok güzel ,evet her sabah yeniden dünyaya geliriz.Her gün yeni bir başlangıç..Hayatımızın geri kalan kısmının ilk günü.Umutlu olmak ,hayatı sevmek güzel güzel şey.
Yaşama sevincinizin daim olması dileğiyle,tebrikler..
Her sabah , Yeniden dünyaya gelirim . Uyanınca; Odamı gözden geçirir . Yaşama sevinciyle kalkarım . Dünya güzel , Yar güzelken . Kalkamayacağım sabahı , Beklermiyim ...
emeğine saglık kaalkarsın inşallah tebriklerimi sunarım güzel
HER SABAH ,YENDEN DOĞAR -GECELERİ ÖLÜRÜZ.HER GÜN BİR ÖMÜRDÜR ,TABİİ AKILLI İNSAN İÇİN. ÇÜNKÜ NE DÜN VARDIR ,NE DE YARIN... BİR SANİYE SONRASI İÇİN ,ALLAH KERİM... KISACIK AMA ,YAŞAMIN ÖZÜ SANKİ.bEĞENDİM.KUTLARIM SEVGİLİ DOST,SEGİLER.
Yeniden dünyaya gelirim .
Uyanınca;
Odamı gözden geçirir .
Yaşama sevinciyle kalkarım .
Dünya güzel ,
Yar güzelken .
Kalkamayacağım sabahı ,
Beklermiyim
Tebrikler çok anlamlı bir şiirdi...ne güzeldir baktığını güzel görmek...dünyanız hep güzel kalsın...selamlar esenlikler...