gözlerim kapalı seni düşündüm gecenin sessizliğinde ayazın en soğuk hali vardı yüreğimde sen yoktun kadınım!
her gece gözyaşlarımdan sen damladın aşkına kimsesiz yetim kaldı yüreğim ben seninle doğduğumda ben seninle olduğumda seni bulduğumda hiç ağlamadım sen yoksun kadınım!
şimdi içimde kopan kıyametin sebebi tutunduğum dallarımın kırılmış hali uyku oluverseydi rüyya misali uyansam uyansam yanımda olsan sen olsan kadınım !
yokluğunu aklım almıyor hâla hasretin gönlümde oldu mualla gönlüm hep sen arar illaki illa çok özledim özlemim sen dönsen kadınım.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN KADINIM............... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN KADINIM............... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Onlar bizim kadınlarımız, Olmazsa olmazlarımız, Varlığında kıymetleri bilinmeyen Yokluğunda hasretleri çekilmeyen, Onlar bizim kadınlarımız Onlar her ne zaman ayrılmış olsa evden, O ev olur sanki "suyu çekilmiş bir değirmen."Şiirinizi çok beğendim tebriklerrr...
HER ZAMANKI GIBI HARIKA BIR SIIR SEVEN YUREK KADINI NADIDE BIR CICEK GORURSE VE BAKIS ACISINDAN ANLATIMI MISRALARA DUSER OZLEMLERDIR SEVGIDIR ASKTIR TUTKUDUR MISRALARA YANSIYAN.KADIN BIR CICEKDIR KOKLARSAN SEVERSEN BAKARSAN SOLMAZ SEVGIYLE KALIN HER DAIM.YUREKTEN TAM PUAN SEVEN YUREKLER ACI CEKMESIN SEVGIDEN YANA.ASKDAN YANA
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK İÇTEN GELEREK YAZILMIŞ. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. her gece gözyaşlarımdan sen damladın aşkına kimsesiz yetim kaldı yüreğim ben seninle doğduğumda ben seninle olduğumda seni bulduğumda hiç ağlamadım SAYGILARIMLA... sen yoksun kadınım!
her gece gözyaşlarımdan sen damladın aşkına kimsesiz yetim kaldı yüreğim ben seninle doğduğumda ben seninle olduğumda seni bulduğumda hiç ağlamadım sen yoksun kadınım!
KIRIK BİR AŞK MASALI Etkili bir iç çekiş Güzel de bir şiir. Beğeniyle paylaştım
o hep aklında yuva yapmış bir yere her gözünü açıp kapadığında yaramaz bir çocuk gibi çıkıyor karşına yok yok unutamazsın onu hasret bıraksa da yanında olmasa da...saygılar şiire ve şaire...
Olmazsa olmazlarımız,
Varlığında kıymetleri bilinmeyen
Yokluğunda hasretleri çekilmeyen,
Onlar bizim kadınlarımız
Onlar her ne zaman ayrılmış olsa evden,
O ev olur sanki "suyu çekilmiş bir değirmen."Şiirinizi çok beğendim tebriklerrr...