(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bedelimi ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bedelimi ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tutam sevgimin bedeli Kırık cam gibi batıyor sözleri... Bükülür boynum Solar yüzümün rengi.. Her efkarlı sözde, Bozulur aşkımın ahengi.. Bir nefeslik sevginin bedeli. Sineme saplamış ayrılık hancerini.. Kelepceli eli Dipsiz kuyuya atmış, Yusuf misali.. Bir bakışlık sevdanın bedeli.. Bir ömürlük ilacı saklayıp , Giydirdi hemen kefeni.. Meydan okuyor. Kilitleyip gerceği. .......... Görmüyor..ki.. El vurdukca kanayan yüreğimi ÇOK ANLAMLI DUYGULU BİR ŞİİR KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK HELALİNDEN 5 PUAN YAZMAK SANA YAKIŞIYOR
Dipsiz kuyuya atmış, Yusuf misali.. Bir bakışlık sevdanın bedeli..
Her sevginin ardından bir bedel bulunuyor genel de, bayanlarda daha fazla, buda fedakarlık kadına düşüyor sanırım ondan... aşağıda kendi şiirimden bir dörtlük astım. Şiir-in adı bedel. Bedelsiz sevgiler kularım..sevgim daima size..
Harabeye dönmüş olan Kendime baktım Bedel dedim usulca Bedel…
ceynan tarafından 9/12/2007 5:51:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hz.Yusuf'un sabrının metanetinin ve inancının sonucunda dipsiz olmayan o kuyudan çıkıp mısıra sultan ve Allah'ın peygamberi olduğunu tarihi hakıkatler belirtmektedir.Demek ki o büyük sevginin mükafatıda büyük olmuş.her sevginin ızdırap ve elem olacagını düşünmek biraz realiteyle çelişki oluşturur.farklı bakış açısı özgün olup,tebrike şayandır.Selamlarımla efendim.
canımın içi çok güzel yüreğine sağlık..
aynil tarafından 12/4/2007 10:30:42 PM zamanında düzenlenmiştir.