Buraya kadarmış burası yolun sonu sevdiğim buradan ötesi yok buraya kadar yolculuğumuz ağaçlar çiçekler bahçeler buraya kadar ilerisi yok geriye dönsek mazinin sayfalarında acı keder ızdırap çok...
Burada son buluyor evler kuşlar bile uçmuyor burada ne bal yapan arılar var ne çiçekleri dolaşan kelebekler...
Önümüzde başı bulutlarda dimdik bir dağ duruyor burası yolun sonu sevdiğim ah!bir bilesen kader bize ne pusular kuruyor...
Birlikteliğimiz buraya kadar buraya kadar beraberliğimiz buradan ötesi yok bak yine vurulduk vurulduk sırtımızdan sırtımızda en zaliminden birer zehirli ok...
Ayrılık içimizde kor bir ateş için için tüketiyor bizi mecburuz ayrılık vakti artık ne sensiz ne bensiz bu aşka doğacak güneş bitmeli bitmeliyiz...
Burada karanfili gülü arama zambağı çiğdemi gelinciği ne leylak yetişiyor nede menekşe nerede unuttuk nerede hatırla nerede kaldı o duygulu haz nerede kaldı mutluluk neşe...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yolun sonu.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yolun sonu.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nerede ey sevdiceğim yaşadığımız anlar nerede sevgi kıvılcımı işlemiş olsada yüreğe eskide artık bomboş kalpler var bak geride son kalan elimizde umarıs bir hüzün seli gözlerimizde saygılar nacizane bir karalama geldi içimden paylaşayım istedim ..
güzel gönlünüze sevgiler gönül dostum dilerim bu sözler satırlarda kalır ,hüzün dolu sözler yazmışsınız var olunuz daima ,dertsiz ayrılıksız yarınlarda...............
Bu yüzdendi ıssızlığımızın en tepesindeki ürpertimiz..... Elbet varılacak yolun sonuna da, gönül yolculuğunda rastlamayalım isterim. Hüzünlü şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla...