(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYBOLMUŞ UMUTLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYBOLMUŞ UMUTLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnş doğacaktır sevgili şairem ,can bedeb oldukca ve umutlar bitmedikce o güneş illa ki doğacaktır inş. karamsarlık yokkk demii :)) sevgimle başarıların bitimsiz olsun.
Bir nağme var dilimde "Bu ne sevgi ah bu ne ızdırap" Bitmedi derdim Dolmadı çilem Gözyaşlarım sel gibi
Umuda yelken açtım Yok ki varacak liman Sallanıyor sandalım Hırçın dalgalar arasında
Kaybolan umutlara Güneş doğar mı bilmem
Kaybolan umutlar değil,umutsuzuğun artmasıdır.Umutsuzluğunuzdan kurtulduğunuz an Güneşin doğuşunu da görürsünüz....Umutsuzluğu anlatan şiirinizin umutlara vesile olması dileklerimle..saygılar...
ÜSTADE; DİZELERİNİZ ÇOK İÇTEN VE GÜZELDİ. KAYBOYAN UMUTLARA NEDEN GÜNEŞ DOĞMASIN Kİ YETERKİ BİZ SABIRLA BEKLEMESİNİ BİLELİM. UMUDUMUZU YİTİREN ALLAH ONU GERİ DE VERİR. SAYGILARIMLA...
Kaybolan umutlara Güneş doğar mı bilmem Güneşin doğacağı ısıtacağı kesin Her kışın ardı bahardır Güzel şiiri yazan yüreği kalemi kutluyorum Her dem selam sevgi dua ile..
Umuda yelken açtım Yok ki varacak liman Sallanıyor sandalım Hırçın dalgalar arasında
Merhaba annnemmmmm;
Umut'un hikayesi şiirini bir solukta okudum. Umut geçen,umutla biten her şiiri kucaklayasım gelir. Umut'a hep yelken açman dileğimle. Saygı ve selamlarımla.
Umutlar olmassa yaşayamayız. Bizi yaşatan o. Geleceğe tutunmamaızı sağlayan. Uçurumun kenarına gelmişken şevkatle elini uzatıveren. Bazen yalnız karanlık düşlerde; Aydınlık şafaklara bir çiçek gibi açan. İleriye dönük gönül süzmelerinde yüreğimizi ısıtıveren.
güneş doğar birgün annem dogar neler geçiyor neler görüyor insanoğlu öyle agır yükler çekiyorki yürekler herşey geçiyor arkasında iz bırakarak tabi sevgiler kutladım bu güzel şiiri sevgiler
Bazen hüzünlensek de hayat bileşik bir kap gibidir...Arkasından güzel günler gelir...İnsanın yüzüne bütün kapılar birden kapanmaz...karanlığın en kesif olduğu an güneşin doğacağı vakittir...Tebrikler...Entellektüel-41
kutlarım anlamlı dizelerinizi
saygılar şaireye