(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiçbişey eskisi gibi olmayacak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiçbişey eskisi gibi olmayacak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiçbirşey eslisi gibi olmayacak . Herşey eskisi gibi olacak . Ne yapılıyor ? Hiçbişey Yapılar yükseliyor , ne denli sağlam yapılıyor . Rant yine başrollerde. Depremi gündeme getirdiğiniz için teşekkürler. Sevgiler.
Allah bir daha öyle acılı günleri yaşatmasın insanlarımıza kaç hane yıkıldı kaç aile dağıldı güzel dizeleriniz için çok teşekkürler her daim saygıyla her şey gönlünüzce olsun..
Değerli şairemin bu güzel dizelerine katılmıyorum. Değişen her şeye rağmen insanların hafızalarındaki unutkanlık ve hırs ,depremi de ölümü de silip gidiyor. O ilk günler dolan camileri bir hatırlayın. "Hayatımı değiştireceğim" diyenleri bir düşünün. Bir müddet şok geçiren halkımız sonraki aylarda eski havalarına döndü. Ve unutuldu her şey. Hatıralarda,fotoğraflarda kaldı. Artık hakikatten "iyi bayramlar" değerli yazarım da şairem. "Asker nasıl bu arada?"
yapılıyor . Rant yine başrollerde. Depremi gündeme getirdiğiniz için teşekkürler. Sevgiler.