(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖTESİ YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖTESİ YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üstadım; dizelereniz kıza, öz ve anlam dolu. hepimizin istediği rabbimizin karyısına mahşer günü günahları en aza indirilmiş biri olarak çıkabilirsek ne mutlu bize. ama hepsi bizim elimizde biz kul olarak hem bu dünya için hem de öbür dünya için çalışırsak sanırım günahklarımızda düşük olarak çıkarız. saygılarımlya...
Yeter ki az günahla , Kavuşayım yaradanıma ... haklısınız Hasan gardaş. önemli olanda budur. az günahla yaradanın karşısına çıkmaktır insanın arzusu... selam ve saygılarımla...
Kısa, öz ve ağır bir hüzün vardı şiirinizde. Sustum şair,yüreğin var olsun. Varlıktan,hiçliğe doğru. Allah'tan dilerim ki;tüm güzellikleri,yüreğinize, ömrünüze versin. Saygı ve selamlarımla.
Kavuşayım yaradanıma
Hepimizin dileği bu . Güzel bir dörtlüktü .Selam ve saygılarımla.
glenay tarafından 8/17/2011 11:32:46 PM zamanında düzenlenmiştir.