(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK AĞLAYACAKSIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK AĞLAYACAKSIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlayacak olsaydı hiç gitmezdi haa!biröfke anıydı diyorsanız ve siz dönüşü kabul etmiyorsanız kaltlırım,kolay değil yaşanmışlıkları yok saymak .acılarınız son bulsun sonuç vuslat olsun inş.saygımla.
Gitmen gerekiyorsa durma ...ardına bakmadan git..düşünürsen dönüp bakarsan asla gidemezsin...gitmiş sanırsın ama aslında gittiğini sandıgın yerdesindir..aslında gitmeler ve kalmalar neye göredir ki. hem her zaman giden midir terk eden.. yoo.. hayır bazen gitmeye zorlanırsın ..
Geride kalacak olan gitmen için Çabalar sanki.. bazen git de acı cekeyim dercesine bakar yüzüne.. bazende gitmekten başka secenek bırakmaz sana.. hem katil hem ceset olmaya zorlar seni..
Benimkisi kapanmayan bir yara aslında. küçükken acılmıs ben büyüdükce büyüyen bir yara ve o yara acık bir yara.. yüreğimin orta yerinde.. ve içine hep bişeyler düşüyor.. ve düştükce içine bişeyler cıkarmak gerekiyor eger cıkarmazsam yüreğim kangren oluyor
Ya yazıp desip cıkarcağım ya da gözyaslarımı akıtıp ya da göze alacağım yüreğimin kangren olmasını.. bugünlerde cıkarmadım düşenleri ve hatta düşürdüklerim oldu sanki... ve her yerin ıslak olması da ondan..
kâh ağlamaktan kâh kanamaktan..
Hangisi daha az can yakar deme bilmem ki ben kanarsan ağlarsın.. ve ağlarsan kanarsın.. kanamazsan için pis kan dolar ölüme yol alırsın kendinin asılacı ipi hazırlarsın.. ağlamazsan düşenleri cıkaramazsın düşenler kalırsa denizde tasın yosun tutması gibi daha sıkı tutunur oraya kaldıkca orada daha cok desmen gerekir daha cok can yakar.. derler delisin sen neden canının yanacağını bile bile yaparsın ki
Ama bilemezler canın ilerde daha cok nasıl yanacak.. ya ölürcesine yasamayı bileceksin..ya da yasarcasına ölmeyi..
ya kanayıp ağlayacaksın.. ya ağlayıp kanayacaksın.
Evet değerli Şiir Yürekli Ablam! Kıymet bilmeyenlere/bilemeyenlere bu şiir! Yorumunla yürek moral buldu. Teşekkür ve selamlar çokçadır yüreğine... Esen Kal, sağlıcakla kal... Mutlu Ramazanlar...
KARŞINDA GÖREMEYİNCE ÇOK AĞLAYACAKSIN.
SEN BENİ ADIM ADIM HER KAPIYA SORACAK;
LÂKİN ELİN BOŞ DÖNDÜKÇE ÇOK AĞLAYACAKSIN!
--------------------
Anlamlı bir dörtlük...tebrikler...kaçan kovalanır derler...selamlar esenlikler hoş dizelerdi...