(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PÜSKÜLLÜ BELA GÖZLERİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PÜSKÜLLÜ BELA GÖZLERİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerle ilgili ne çok şiir yazılmıştır ama bu şiir bir başka güzel olmuş.Gönül gözüyleuUsta kaleminizle nakış nakış işlemişsiniz gözü. Çok beğendim çoook. kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum. Sağlıcakla kalın:))
Sitem biraz hüzün var gibi geldi bana sözlerinizde sayın Aktaş... Bunu benim yorumlarımla bağdaştırmayınız lütfen... Ben sadece biraz şakalaşmak istedim. İronik tanım olmamal, ı eğer öyle anlaşılmışsa anlaşılmış çok üzülürüm. Çok sık yorum yazamıyorsam da şiirinizin mükemmeliyeti tartışılmaz efendim...Çok takdirlerim her zaman usta kalrminize... Özlemle bekliyor olacağım güzel eserlerinizi. Saygım ve iyi gün dileklerimle...
Çok teşekkür ederim Güler hocam... Bu güzel gözlerle şiirlerime son veriyorum. Görüyorum ki güzel gözler körleştiriyor gözleri...Işığı , amperi, voltajı gerilimi yüksek şiirler yazmamak lazım. Çerez gibi harcıyorlar şiirlerimi...Ben ''zamana sarısı'' diye bir imge yaratıyorum birbuçuk yıl önce yazıyorum şiiri ve yaynılıyorum. Benim şiirim görülmezlikten geliniyor. Zaman sarısını benden alıp tırnak içine almadan yazan şiir ödüllendirilyor. Burada açıkça bir çifte standart var. Son iki şiirim buna örnektir.'' Elemtere fiş kem gözlere şiş !'' diyerek (sizin tabirinizle ) size esenlikller diliyorum...Selam ve saygılarımla...
dost kalemden çok güzel bir eser okudun gözlere yazılan...affına sığınarak bir dörtlük ekledim.tebriklerim yürekten saygılarımla.
Tanrım övmüş yaratmış o güzel gözleri, Sen doldurdun kalbimde bu boş kalan yeri, Unutturdu bana dün yaşanan acımı. İçimi deldi inan ok gibi o gözleri...Bekir Yavuz
Şiiriniz harika olmuş Ellerinize sağlık. Ah! O gözler yokmu? Şiir yazdıran,ağlatan,nefret ettiren,matkap gibi kalbi delip geçen... Sağlıcakla kalınız...
Çok beğendim çoook.
kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Sağlıcakla kalın:))