oysa bir tek özlem vardır gökte yıldız, arıya oğul tüm çiçekler kadar çoğul, değil mi gülümseyince sen canlanır gece ve gökyüzü anılar tümüyle gözünde, mahzeninde ilkyazıyla songüzünde...
üşümüşlüğünde kış günü gözleri ılık ılık gözüne düşen öz be öz çocuğundur özlem sımsıcak yüreğinde büyüttüğün özsuyunu saç/aklarında yürüttüğün göğerip güneşe yükselen kar çiçeğidir göğsünü delen...
bir gül ki yediveren kılcal damarlarında yürür tek tek dolaşır gözelerini ’Özle beni!’ diye diye her seferinde yeniden kanla yazar benliğini tenine, sel gider, kum kalır, gül gider özlem!
günle doğar ay’la büyür geceleri koynunda yatar uyur uyanık bir uyku gözlerinde nöbet tutan tutku özlem ateşte gizli sudur; yağmaz, gökyüzünü inletir yağar, gül yüzünü serinletir...
tutuklu hüznü bulutlarda saklı sığmaz içi içine insanın şimşek çakar, darmadağın aklı apansız bir sağanak başlar; özlemdir, yanağından akar kıyılar boyunca uzar saçları sevgilinin köpükler bembeyaz, dalgalarla sahili yıkar...
özlem, kucağında bubi tuzağı kendi sıcağında patlar etkisiz mesafesi yoktur yakın eder uzağı göğsünde ip atlar ateşli bir çocukluk hastalığı derecesi aşkın, gülün c/ismini ispatlar...
güle düşen çiy damlası yürek tuzlasıdır özlem gül sah(r)asında kum fırtınası yürekte umar, belki bir büyük kumar parmak izinde kupa ası bilen bilmeyene anlatsın özlem, bir arkası yarın masalı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ARKASI YARIN MASALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ARKASI YARIN MASALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sürer gider özlemkere özlem tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam..:) sevgim saygım her dem selamlarımla..
özlem, kucağında bubi tuzağı kendi sıcağında patlar etkisiz mesafesi yoktur yakın eder uzağı göğsünde ip atlar ateşli bir çocukluk hastalığı derecesi aşkın, gülün c/ismini ispatlar...
Hocam şiiriniz tekrar oku beni diyor.Harika,orjinal benzetmeler var şiirde.Seçilen sözcükler ahengle dans ediyor adeta. Çok ama çok beğendim. kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
bir gül ki yediveren kılcal damarlarında yürür tek tek dolaşır gözelerini ’Özle beni!’ diye diye her seferinde yeniden kanla yazar benliğini tenine, sel gider, kum kalır, gül gider özlem!
Sevgi duyguları zerafetleştirirmiş...Seven hassas ve duyarlıdır...Sevginin gücü, güldeki dikenleri temizler...ayrıklardan arındırır..O yüzden aşık ölçülü...duygulu...zarif...anlayışlı...saygılı ve duyarlıdır...Seçtiği sözcükler de estetikdir...Dizeleriniz ne güzel...Öfkeyi yatıştıran...sinirleri yumuşatan...gerginliği gideren yumuşaklıkta...incelikte...paylaşmak güzeldi doğrusu...tebriklerimi gönderiyorum efendim...saygı ile...Entellektüel-41