Sana ay yüzlüm diyemem : Bir gün ; Kestiğim tırnak gibi . Bir gün; Yarını gösterirsin , Yüz görümlüğü ister gibi . Bir gün de, Tam cemalini . Bazen de küsersin , Hiç görünmezsin . Tedirgin aşkım , Ne istersin ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARARSIZIM BENİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARARSIZIM BENİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" Teşbihte hata olmaz "demişler... Bence aşk, o çok sevdiğim aşure çorbası gibidir : tadı da,içindeki malzemenin değişikliğindendir.Kuş üzümünden tutun,çamfıstığına değin. Tek düzelilik aşkı öldürür.Sevdiğin de ,işte öylesi devingen ve de tedirgin.Önerim: huyunca git onun... Güzeldi diğerleri gibi şiiriniz.tebrikler.Sevgi selam.
Sana ay yüzlüm diyemem : Bir gün ; Kestiğim tırnak gibi . Bir gün; Yarını gösterirsin , Yüz görümlüğü ister gibi . Bir gün de, Tam cemalini . Bazen de küsersin , Hiç görünmezsin . Tedirgin aşkım , Ne istersin ...
Sade güzel bir şiirdi. Begenilerimi bırakıyorum şiirinize. Uşşak'tan ,Saygı ve selamlarımla.
sakın ola darılma küsme olurmu
saygılarımlasınız her daim