-I- ... milyon yıl öncesi içinde periler, cinler değil farelerle insanlar yaşardı inlerin, sadece yarasalar güvercinler değil...
ne toptancı sebze halindeydik ne kutsal kitap mealindeydik, hiç böyle değildik eskiden üşümüşlüğün, açlığın kaalindeydik!
ta nerelerden nereye geldik; dağdan indik dereye, meraya geldik etini yedik, derisini giydik ceylanların inden çıktık, saraya geldik...
cehennemi biz yarattık, cenneti biz Adem’den Havva’yı, elmayla ihaneti biz, gökdelenler içinde nakış nakış perdeler avuç içinde fareyle internetimiz...
indi; farelerle mutluyduk belki hoplayıp zıplarlardı tenimizde, üşüyünce sokulurduk sıcağına sürü gibi kucağına birbirimizin ... gecemiz sabaha ererdi... ... şimdi; dünyanın bir ucundan öbür ucuna anında zıplıyoruz farelerle hepimiz; yine eskisi kadar mutlu değiliz!
-II-
hayvanları ye(n)dik, bitirdik yenilme sırası insanlarda(?) insanın etini yiyip, derisini giyebilir miyiz; yiyebildiğiniz kadar buyrun yiyin birbirinizi!
indi şimdi; ilerleme uygarlık, evrim devrim, iletişim, bilişim, ezelden ebede uzun metrajlı film; indişimdi isteyen yamyamlığını devam ettirebilir; insanlık buysa, ben hayvanım şimdi(!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNLER GÖKDELENLER... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNLER GÖKDELENLER... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın hocam bir an fare kemirmesinin ne kadar acı olduğunu düşündüm. İnsanlar birbirlerini yemeye başladıktan sonra fareler durur mu ...Nasıl olsa gönüllerinin istediği yere zıplıyorlar.. Aslında niye yazıyoruz ki..Onlar neyi kemireceğini bizlerden daha iyi biliyorlar...
Harikaydı hocam kutluyorum..Selam ve saygılarımla..
Çok anlamlıydı. Dünyayı kusursuz yaratmış Rabb'im her canlıya yetecek kadar nimet sunmuş, onlar dururken birbirimizi yiyen ve dünyayı kötü yapan biziz. Kutladım şiiri. Selam ve saygımla.
Hep yiyiyoruz zaten hocam birbirimizi... Kendi kendini yiyen başka bir canlı bir tane gösterin bana karın tokluğu mecburiyeti olmadan ehl-i keyfi uğruna...
Sosyal içerikli temasıyla çoook güzeldi eseriniz...Gönülden tebrik ederim.Selam ve saygılarımla.
dindi yaramız
şimdi
imdi yaramız"
inden gökdelene gelinceye neler olmamış ki
yüreğin sesini alkışladım
sağlıcakla