Hoyrat akarda dururuz hep boş hevesler peşinde Kendi çöpüyle yetinmez gözler el’lerin leşinde Doymazlar ki açtır nefsi işler çakalın dişinde Ne değer ne had tanırız döner şamar ensemizde
İşi gücü yokmuş gibi oynar şehvet çeşnisinde Elbet bir gün boğuluruz istemin doymaz isinde Aç kurt sürüsü müyüz ki göz kanlı hedef pisinde Serseri kurşun gibiyiz yoldan şaşsak şaşmasak da
Hiç mi sancı sarmaz beden koşar hep nefis peşinde Hep deli poyraz gibiyiz yakıp yıkmak hevesinde Değer ve vefa tanınmaz çıkarın işlenmesinde Ezan sesini hiç duymaz günah döner ensemizde
Ömrü terler de geçenin ceddi açlıktan ölmek de Derya kirli ceben dolsa bilmez şükrü göz emek de Haydan gelen elbet huya erdemlik su dilenmek de Yordamı nedir bilelim senin neden kalın ensen?
Tüm değerlerim yok oldu işte güçte tepinmekte Göstermelik dostluklar da eteği kabre çekmekte Tembellik sarmış beyni hava ve su elenmekte Yosun tutmuş o ellere candan sarılmak nafile…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...ERDEMLİK SU DİLENMEKTE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...ERDEMLİK SU DİLENMEKTE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hoyrat akarda dururuz hep boş hevesler peşinde Kendi çöpüyle yetinmez gözler el’lerin leşinde Doymazlar ki açtır nefsi işler çakalın dişinde Ne değer ne had tanırız döner şamar ensemizde ******************** Ne çok haklısın!.. Aynen katılıyorum duygu ve düşüncelerinize efendim... Çok takdirlerimle, kutluyorum...
Hoyrat akarda dururuz hep boş hevesler peşinde Kendi çöpüyle yetinmez gözler el’lerin leşinde Doymazlar ki açtır nefsi işler çakalın dişinde Ne değer ne had tanırız döner şamar ensemizde
Hep nefsimiz ağır geliyor bizlere,, kazanmak aslanın midesinde sanırım..Bir sınavdan geçiyoruz ve kazananlardan olalım inşallah.
Tüm değerlerim yok oldu işte güçte tepinmekte Göstermelik dostluklar da eteği kabre çekmekte Tembellik sarmış beyni hava ve su elenmekte Yosun tutmuş o ellere candan sarılmak nafile…
CANDAN TEBRKLER DEĞERLİ DOST YÜREK ,USTA KALEM ÇOK ANLAMLI HAKLI MÜKEMMEL DİZELER VİCDANI KISURLAŞMIŞLARDAN VEFA DİLEMKE NAFİLE.BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Tüm değerlerim yok oldu işte güçte tepinmekte Göstermelik dostluklar da eteği kabre çekmekte Tembellik sarmış beyni hava ve su elenmekte Yosun tutmuş o ellere candan sarılmak nafile…
Tüm içtenliğimle katıldığım dizelerdi içtenliğin yaşamın boyutlarına dokunuşuydu
çokça beğenim ile tebriklerimi bırakıyorum...saygımla
Tüm değerlerim yok oldu işte güçte tepinmekte Göstermelik dostluklar da eteği kabre çekmekte Tembellik sarmış beyni hava ve su elenmekte Yosun tutmuş o ellere candan sarılmak nafile…
Yüreğinize sağlık değerli üstad kaleminiz daim olsun saygılar..
Nasıl anlaşılabilir duyarlılık! Görülebilir mi büyümüş göz bebekleriyle! Hislerimiz çoğu zaman yanıltmaz mı! Kömürü tükenmiş ocakların yarım kalır hüneri arkadaş. Heba edilmekte olan bir dönemin farkında olmayanlara, versen neye yarar sıcak bir nefesi! İki çift kelam etsen erdemin pınarından, moruk demeyecek mi cümlesi zira onların ellerinde tılsımlı bir değnek var, çakacaklar dünyanın orta yerine ve hayalden ibaret selvi diyarı! Oysa gölgesi bile yeterdi koca çınarın. Dallarını kırmak, gövdesini yaralamak niye! Bir birine nasıl da çok benziyor her şey. Yüzü soğuktur kibir denen illetin. Uçmak yerine dolanır durur ayakların etrafında. Baştan aşağı büyüdük doğunca, şimdi gönüller esiri olmuş küçülmenin aşağıdan yukarıya… Dostluklara gelince; tarihin derinliklerinde yüzüyor, günümüz deryaları yüzüne hasret. Çöllerde açan lale misali olsa da inananlar, tam olarak sahiplendiği, örnek davranışlar sergilediği söylenemez. Yitik değerimiz oldu, hayallerimizde yaşıyor…Haklısınız, haklısınız… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle…
yaban böceği tarafından 8/12/2011 11:44:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Doğru sözlere ne denebilir ki.Ama asıl değer namusu ve vicdaniyla çalışmak.Gerisi angarya.Asalak gibi yaşayan çıkarcı dostlar olacağına hiç olmasın daha iyi.Güzel mesajlar veren şiirinizden dolayı kutlarım.Saygılar,selamlar...
Şu anda erdem can çekişiyor ama; Yaşatmak zorundayız. Yoğun bakıma alıp bütün uzmanları seferber etmek zamanı. Hayatımızın olmazsa olmazı. İnsanlığımızı hayvandan ayıran vazgeçilmez noktası. İllaki insanlık tekrar ayağa kalkmak istiyorsa Yoğunbakımdan çıkarmalı. Çıkaralım ki bizde hayat bulalım.
Hoyrat akarda dururuz hep boş hevesler peşinde Kendi çöpüyle yetinmez gözler el’lerin leşinde Doymazlar ki açtır nefsi işler çakalın dişinde Ne değer ne had tanırız döner şamar ensemizde
Çok analiz edilmesi gereken her satırında ders veren bir şiir.Hiç aklımıza gelmez ki ölüm ensemizde.Yalarız,yutrarız,çalarız.Hiç düşünmeyiz ki yanıbaşımızdaki açlıktan kıvranıyor.Yürekten kutlarım değerli dost
üstadım; dizeleriniz nefisti, hem de ders niteliğinde anlayan için. gönül sesiniz hiç dinmesin. Tüm değerlerim yok oldu işte güçte tepinmekte Göstermelik dostluklar da eteği kabre çekmekte Tembellik sarmış beyni hava ve su elenmekte Yosun tutmuş o ellere candan sarılmak nafile…
Tüm değerlerim yok oldu işte güçte tepinmekte Göstermelik dostluklar da eteği kabre çekmekte Tembellik sarmış beyni hava ve su elenmekte Yosun tutmuş o ellere candan sarılmak nafile…
TEBRİKLER ÜSTAT, Mükemmel bir çalışma. yüreğinize sağlık. eserinizi ve kaleminizi yürekten kutluyorum.
KUTLARIM EMEĞİNİ
YUREĞİNİ SEVGİLER