(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Camı kırmıştı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Camı kırmıştı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgilim olsun isterdim yağmurların altına yürüdüğüm yıldızları seyrettiğim öyle işte gökkuşağı da güzel olurdu hani çok zamandan beri görmüyorum ama :):)
ayy yazık ya..bak bi daki yağmurda romatizmaların azınca..dışarı çık..esma gasdeye ilan versin..yok yok defterde yayınlasın..yağmuk koca aranıyo deyin...sen kap kaç:))
Çocukken camı kırmıştım çok korkmuştum siz gerçekten Japon şiiri yazıyorsunuz , basit gibi görünen anlamlar ,anlatımlar. Boşandığım kimse Japon Şiiri kitabımı Kaybetmemiş olsaydı size gönderirdim. kutluyorum..sevgiler
(yani benim de öyle bir anım var ve ben de çok özledim yağmuru, o açıdan ben de, ayrıca açıklama kısmının yorumdan uzun olması da ayrı bir açıklama konusu)...
demeyi çok isterdim ama daha ne şimşekten ne gökgürültüsünden korktum...korkmuyorum her nedense....belki gökgürültüsü yağmuru çok yağan bir memlekette doğup büyüdügüm için olabilir....ninni sanmışımdır:))))))))))