(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Beni Şaha Kaldırırsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Beni Şaha Kaldırırsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen beni ayakta tutarsın hem doyulmaz tadınla hem iç gıdıklayıcı sokuluşunla sende yanmaya fedayım kadınım...
Sevgili eskimeyen dostum meselci ;
Duygusuz sex sex değildir.
Bu tarz şiirlerin içine biraz ay biraz gölge biraz karabiber biraz tuz biraz mum ve sarhoşluk girmeli . hem düşündürmeli hem sorgulatmalı hem hissettirmeli . Yani ayakkabı bağı gibi olucaksa bile ayaklarına dolaşmamalı biri bağlı biri çözülmüş olursa şık durmaz. Yani küfür edeceksen bile ettiğin küfürün şiirin içinde bir asaleti olmalı yoksa şiir olmaz.
iç gıcıklatıcı ama asla rahatsız etmeyen bir şehvet, böyle bir şiirinizi yanlış hatırlamıyorsam daha önce okumamıştım, yani hep duygu vardı şiirinizde ama şehvet yoktu... şehveti rahatsız etmeden şiire ya da başka bir edebi esere döşemek zordur, zoru başarmak ise herkesin harcı değildir.
şuh duruşun binlerce ölmeme sebep
sendeyken kalmıyor haya edep...
tebrik ederim yüreğinize sağlık saygılar...