Sistem/atik biçimde sürekli çullanıyor üstümüze, en aydınlarımız köşe başlarında en karanlık cinayetlere kurban gittiler, söndürüldü birer birer mumlarımız, mumcu’larımız...
Çağlar boyu med ve cezir batı kapısında büyük Asya`nın dalga dalga, bir ileri bir geri bereketli Küçük Asya`da batıya şahlanışın, direnişin, isyanın...
Üç bin yıl önce Truva Atı’na binenler daha dün Çanakkale önlerindeydiler boğazlarımızı kesip(?) haçlı bayrak asıyorlardı; tarihin cilvesi; geldikleri gibi döndüler, mavi sularda kıpkızıl derinlere gömüldüler...
Kabardı şimdi iştahı onların köpek balıkları gibi komşumuzu yutup sindirdiler, bombalar provakasyonlar gizli gizli tanırız tarihten hepsini bir bir; ``Bir damla petrol, bir damla kandan daha değerlidir `` diyen İngiliz`i, içimizdeki hain işbirlikçileri...
Sistem/atik biçimde sürekli çullanıyor üstümüze, en aydınlarımız, en karanlık zindan içinde!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEYİSLER VE HERGELELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEYİSLER VE HERGELELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kabardı şimdi iştahı onların köpek balıkları gibi komşumuzu yutup sindirdiler, bombalar provakasyonlar gizli gizli tanırız tarihten hepsini bir bir; ``Bir damla petrol, bir damla kandan daha değerlidir `` diyen İngiliz`i, içimizdeki hain işbirlikçileri...
Sistem/atik biçimde sürekli çullanıyor üstümüze, en aydınlarımız, en karanlık zindan içinde!
evet doğru dizelerdi yokmu buna dur diyecek birileri
3000 yıl önce troya'ya saldıran Agamemnon'un orduları Troya'yı ele geçiremezler ancak, 3000 yıl sonra 30 Ekim 1918'de Limni adası açıklarındaki Agamemnon isimli zırhlıda Osmanlının tesim alınması zaferini kutlarlar. Ne tesadüf değil mi?
O halde Avrupa Birliği süreci bir Kurt- Kuzu masalıdır. Nakavt etmeden önce, ringte doyasıya yoracaklar ve dövme zevklerini tamin edecekler. Daha sonra da hasta ''adam'' durumuna düşünce, indirici darbeyi vurmacaklar; arihte iki kez Çanakkale de denedikleri gibi.
Gümrük Birliğine girmekle, Avrupalı olcağından sözeden, öğünen Tansu Çiller, ülke ekonomisini ne çıkmazlara sürüklediğini, çıksın da şimdi bir daha anlatsın ekonomi profösörü olarak.
Sistem/atik biçimde sürekli çullanıyor üstümüze en aydınlarımız, en karanlık zindan içinde!
--------------------------------- Yok mu bir ışık tutan, yok mu kurtaran?. Heyhat! Ya RAB!.. Eı insaaaf, el aman!... Kutluyorum yürek dolusu takdirlerimi bırakıp. Kaleminiz susmasın!, Sayın AKTAŞ!...