(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benden nefret et ama acıma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benden nefret et ama acıma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıcak ve soğuk su bile bir müddet Bir birine karışmadan akıyo da Acıma duygusu ile aşk Bir birine neden karıştırılır anlamıyorum Neden olacak Millet olarak acıyı severiz Acılı adana Acılı beyti Acılı çorba Acılı kebap Acılı göveç
Hele Kadir abinin; Seviyor musun? -haayır seviyor musun? -haayııır seviyorum de ulen! -seviyoruuum yalannn söylüyosun şırraaak (bu bir tokat efektidir)
oysa iş o noktaya gelmişse ne diye acırsın acıma! yol ayrımında arkada kalanlar kadar başka hangi acı olabilir ki? bir ölü iki kere ölmez... manaları derindi takdir ettim şaire :)))
Karşıtlıkları kullanarak akıl yürütme sanatı.(Diyalektik) Yazdığınız manzumelere bu gözle bakıyorum hep ve Esma kardeşim, bunun ne kadarını uygulayabilmiş diye sorguluyorum her seferinde. Bir espriyle, bu tarzın kurucusu Sokrates bile kıskanırdı sizin yazdıklarınızı. (Her esprinin yarısı doğru, yarısı yalandır, derler) SAYGI VE SEVGİYLE.
neyleyiversem
haftanında sonu:))))