türkü güzelliğindeydi yüzünde zaman, arasında iki dağın çağıl çağıl çağlayan geceyi gündüze katan sevda seli bir ırmaktın üzüm üzüm düşlerimden süzülüp aktın...
dün gece rüyâmda sana neler söyledim bak beni yanlış anlamıştın; önce özür diledim görünce beni kızan o kız, uçup gitti gözlerinden eski/sen/de, eski günler geldi geri...
sonra birden, yıllar süren ateş düştü bağrıma yaralı bir kuş gibi ürküttü beni acıyla zaman bilmem kaç saniye kaldım o daracık sokakta ama, yemlenirken uçuverdim elvedasız kollarından...
elde değil uyanmadan dayanmak acılara elde değil dayanmak yıllar süren sancılara ne olursun yalnızca düşlerde görüşelim yalnızca birkaç saniye sürsün acılar...
birkaç damlayla dolsun akıp giden bir ırmak suç olmasın yüreğimden sökülen sevdan, olmaz mı beni benden çalan acımasız yıllar türkü güzelliğinde eriyip aksın kardan adam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞE DÜŞEN DAMLA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞE DÜŞEN DAMLA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim sevgili dostum, dosyalar dolusu şiirlerimin arasından bu çıka geldi karşıma bugün.
Kolay değil bir aşkı istemeden sonlandırmak... Fakat imkânsız aşklar, var işte var ve gerçek dostum... Aşkın yalan olduğu düşüncesine asla katılamam... Bunu söyleyen aşkı yaşamamıştır...
Su gerçekse aşk yalan; sevda seli bir ırmak değil mi ardında kalan... Gözyaşıysa damlayan; başka türlü anlatamam, aşktır beni anlayan...
elde değil uyanmadan dayanmak acılara elde değil dayanmak yıllar süren sancılara ne olursun yalnızca düşlerde görüşelim yalnızca birkaç saniye sürsün acılar...
birkaç damlayla dolsun akıp giden bir ırmak suç olmasın yüreğimden sökülen sevdan, olmaz mı beni benden çalan acımasız yıllar türkü güzelliğinde eriyip aksın kardan adam... .....DUYGU VE HÜZÜNLE YOĞRULMUŞ DİZELERİ YAZAN YÜREK DERT GÖRMESİN. ....ETKİLEYEN VE YÜREKTE İZ BIRAKAN DİZELERDİ.
acılar belki bir asır sürüyor
hele de düşlerde beklemek
ne acı...
...