(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonrası pişmanlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonrası pişmanlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk düşünülen aklın deneyimlerle verdiği ani kararlar, genelde bunu aklımızın nasıl yaptığını bilemeyiz, deriz ki bu altıncı his. oysa akıl bizim yerimize bütün verileri toplamış, analizleri yapmış, ve sonuca en yakın tahminlemesini de bize sunmuştur. bu yüzden, kararsız anlarda ilk akla gelenin uygulanması en doğru seçim olarak durur karşımızda, zira diğer seçenekleri zaten bize olumsuz göstermeye devam edecektir akıl... ne uzun bilimsel bir açıklama oldu bu yahu :) katlandığnız için sonsuz teşekkürlersayın yazarım,sevgileirmle
insanın ilk düşündüğü şey her zaman doğru oluyor gariptir ki ilk düşünülen şey hiç uygulanmıyor sonrası pişmanlık
herzamanda ilk düşünülen doğru olmuyor ince eleyip sık dokuyarak doğru karar vermeliyiz düşünerek sonradan pişman olacağımız hatalardan kaçınmalıyız derim kısa öz dizelerde okudukça düşündüren yürek sesini kutlarım selamlar saygılar...
insanın ilk düşündüğü şey her zaman doğru oluyor gariptir ki ilk düşünülen şey hiç uygulanmıyor sonrası pişmanlık .....Doğal olarak ta,son pişmanlık kâr etmiyor. ...Çok güzel ve anlamlıydı. Tebrikler ve saygılar size.
ilk düşündüğüm şeydi o...doğruydu... Son düşüncem de o...nasıl derim şimdi...yanlıştı o...:)))...:))) Doğruydu,yanlıştı,sonu pişmanlıktı belki ama en güzel düşüncemdi o..
kıymetocak tarafından 8/1/2011 10:09:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Pişmanlığın sonuda şimanlık..:)) İnsan ilk düşündü, -ekmek ,makarna ,pilav ,tatlı ve katı yağ yok, sağlıklı beslenecek yani. insan yerken dedi kii -A maaaaaan bidaha mı geleceğiz dünya ya (Bas bas paraları leylaya-bunun konumuzla bir alakası yok ) sonunda oldu şişman şimdi hep pişman...)))))
bu yüzden, kararsız anlarda ilk akla gelenin uygulanması en doğru seçim olarak durur karşımızda, zira diğer seçenekleri zaten bize olumsuz göstermeye devam edecektir akıl... ne uzun bilimsel bir açıklama oldu bu yahu :)
katlandığnız için sonsuz teşekkürlersayın yazarım,sevgileirmle