Bizim sınıfta, Kütahya ’lı bir kız vardı . Sene başlarında iyi idi.. Sonra ; Allandı , Pullandı . Hediyelik, Çini vazosu gibiydi . Daha sonra , Kayboldu . Duyduk ki Gelinlik giymişti ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SINIFTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SINIFTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne de güzel dillendirmişsiniz duygularınızı.Ne denli hafife alıyor görünseniz de, Besbelli onu,hem de çok sevmişsiniz.Hepimizin,bir kaç çocukluk ,bir de hiç unutama dığımız ,"ilk aşkı "vardır.Bana onları anımsattınız. Kutlarım.Sevgiler değerli dostum.
ÜSTADIM; NE YAZIK Kİ DEVİR ESKİ DEVİR DEĞİL. DEVİRLER ÇOK DEĞİŞTİ. KİŞİLERİN GELİŞİMİ DE DEĞİŞTİ ÖZELLİKLE KIZ ÇOCUKLARININ. TABİİ Kİ BU TÜR OLAYLARDA TV.LERİNDE ÇOK PAYI VAR. DEMEK Kİ O KIZ GENÇLİĞİNİN BİR ANLIK HEVESİNE VE SEVDİĞİNİNİN DE TATLI SÖZLERİNE İNANMIŞ VE GİTMİŞ. İNŞALLAH PİŞMAN OLMAYAN BİR HAYAT SÜRÜYORDUR. SAYGILARIMLA...
Besbelli onu,hem de çok sevmişsiniz.Hepimizin,bir kaç çocukluk ,bir de hiç unutama
dığımız ,"ilk aşkı "vardır.Bana onları anımsattınız.
Kutlarım.Sevgiler değerli dostum.