Hasret çeken gözlerim gözyaşı dökerken Takvim yaprakları bir bir düşerken Vazoda papatyaların kururken Bütün fallarda sen çıkarken Sesine simana hasretken Feryat figan ağlarken Kara toprağa girerken Sözler tükenirken Sensiz ölürken Vicdanın sevdan nerde
Kulak ver ses ver sana yazılan bu hecelere İzin verme sana acı ızdırap veren gecelere
Bu muydu verdiğin sözün ALLAHA ettiğin yeminin Birer birer terk ettiniz beni Unutun sen etiğin yeminini Batırdın aşka yüzen gemini
Bu sana son haykırışım olacak Senden ses çıkmasa aldığım nefes son bulacak Bedenim inan kara toprak yerim meleğimin yanı olacak Vefasızlığın seni her gün her gün acıyla boğacak Toprakta bile inan yüreğimdeki yerin dolmayacak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___HAYKIRIŞ___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___HAYKIRIŞ___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kulak ver ses ver sana yazılan bu hecelere İzin verme sana acı ızdırap veren gecelere
Bu muydu verdiğin sözün ALLAHA ettiğin yeminin Birer birer terk ettiniz beni Unutun sen etiğin yeminini Batırdın aşka yüzen gemini
GÖZE Mİ GELDİ O GÜZEL SEVDA ? İNŞ KURGUDUR BU HAZİN HÜZÜNLÜ DİZELER DEĞERLİ DOST YÜREK.DAHA MUTLU DİZELERİNİZİ OKUMAK UMUDUYLA TEBRİK EDİYORUM YÜREK SESİNİZİ.SELAM SAYGIMLA.
Aşkın hep tatlı yanı olacak değilya arada acıda olacak ama şiirdeki kurgu sadece değerli yorum alaka için her dem teşekkür ediyorum mardinin sıcağında selam sevgi dua dileklerimle..
Amin tüm gönül dostlarımın yüreğinde sevgi yüzünde gülücükler eksik olmasın Muhteşem yorum ve sayfama ayırdığınız zaman için teşekkür ediyorum Sayfama gelişinizle renk katınız Medeniyet şehri mardinden sıcacık selam sevgi dua dileklerimle..
Aynen dediğin gibi arkadaşım tuzu olması lazım aşkın sevginin bazen teşekkür ediyorum değerli yorumun için medeniyet şehrinden selam sevgi dua dileklerimle..
İzin verme sana acı ızdırap veren gecelere
Bu muydu verdiğin sözün
ALLAHA ettiğin yeminin
Birer birer terk ettiniz beni
Unutun sen etiğin yeminini
Batırdın aşka yüzen gemini
GÖZE Mİ GELDİ O GÜZEL SEVDA ? İNŞ KURGUDUR BU HAZİN HÜZÜNLÜ DİZELER DEĞERLİ DOST YÜREK.DAHA MUTLU DİZELERİNİZİ OKUMAK UMUDUYLA TEBRİK EDİYORUM YÜREK SESİNİZİ.SELAM SAYGIMLA.