(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERECİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERECİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte o deride akan suyun sesini dinleyip, onunla içten içe bir derin sohbete dalmak ve her şeyi ona anlatmak en güzel şey bence... Ayşe Hanım, okuyunca insana hüzünlü ama güzel duygular çağrıştıran bi şiirdi, yüreten kutluyorum... Saygılarımla...
Merhaba. bugün Artvin'le ilgili yazı ve şiirlerinizi okudum. Bir Artvinli olarak memleketimin dışarıdan gelenlere nasıl göründüğü hakkında fikir edindim. Eksiklerimizi biliyorum. Turizme yönelik bir ilerleme bekliyoruz ama gereğini yapmıyoruz. Siz de farkettiniz umarım. Bu şiiriniz benim geçen gün yazdığım BU NE HALDİR BENDEKİ şiirimi hatırlattı. Güzeldi:Tebrikler. Artvin'e yine beklerim.
Evet,hayatta bazı yaşananlar insan ömrünü çalıyor.Ancak hayat bunun için anlamlı.Bunun için umuda yolculuğa devam...Yüreğine sağlık.Saygı ve selamlarımla..
Off.. Ablam ne güzel yazıyorsunuz biran kendimi o derenin yanında hissettim.. Şırıl şırıl sesi kulaklarımda....Duygulu ve güzel yüreğinizi yüreğimle öptüm... Sonsuz saygı ve sevgilerimle....
Her mevmisim kendine göre güzellikleri vardır,, garip gelecek ama, kış gününde baharı,, baharda kışı düşünürüm,,, niye yaparım bunu bilmem,, temmuz sıcağında serinletti dizeler.,,