Hangi kent yaşamadı ki bu fırtınayı... Nereye gitti de tufan kopmad ki... Kaç kalleş pusuda bıraktı kefenini ve kaç kaleşe karşı koymadı ki kalemi. "Türk" deyince kara yer titrerdi, "İslam" deyince mavi gök..! Vurunca yumruğunu masaya, Türk dünyası kıyamda bulurdu kendini. Kızıl kefere hangi taşa sığındıysa, Dile gelirdi her taş, ar duyardı ihanetten. Anlamı yiğitlikti Necdet’in ve arzulanan bir işin gerçekleşmesine yaşana coşkuydu Sevinç. Ne zaman kükremişse kahramanca, Coşku yaşamıştır Türk illeri. Elleri dost, gözleri dost, dilleri dost ağabeyim. Öyle acizim ki sana yazarken... Tabutundan öptüğümde, gözyaşlarımı bulaştrmaktan utandım Seni saran al bayrağa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HADİ GİT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HADİ GİT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eyvallah ağa can güzel bir gönül erine ne söylense azdır, gerek edebi değeri ile gerek insani değeri ile gerek dâvâ liyakâtini en güzel şekilde resmederek yaşayan ve sonunda her nefsin döneceği yere giden o şamlı gönül erine selam olsun Mevla'm gani gani rahmet eylesin kabri nur ile dolsun inşaAllah selam ve dua ile
Türk milliyetçiliğinin mümtaz isimlerinden ve simalarından birisi olan gazeteci-yazar Necdet Sevinç Ülküsünden ve ilkelerinden taviz vermeyen bu dava insanına Allah'tan rahmet dilerim,Mekanı cennet olsun
mekanı cennet olsun... bu milletini seven eşsiz insanın...
tebrikler...
sevgilerimle...