(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEVEZE KUŞLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEVEZE KUŞLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geveze kuşlar: Size kızgınım , Ta çocukluğumdan beri.. Anneme ne var söyleyecek. İki mahalle ötedeki , Bir kızı sevdiğimi . Beni dövmez ki ... .....ANNELER ANLAYIŞLIDIR. SEVENİ ASLA DÖVMEZLER. ...GÜZEL BİR ŞİİRDİ.KUTLUYOR VE SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM.
Ben konuşmuyorum,onu anneler anlıyor.Sizin de olmuştur umarım küçükken bir kabahat yapınca suçluluk psikolejisi olsa gerek hemen anneler anlar .Öğretmen emeklisi olmam öğrencilerin durumundan anlarız ne yapacağını, ne düşündüğünü mesleğin kazandırdığı durum.Süleyman peygamber gibi anlamakta iyi olurdu kuşların dilinden .Saygılarımla.
GEVEZE KUŞLAR
Geveze kuşlar:
Size kızgınım ,
Ta çocukluğumdan beri..
Anneme ne var söyleyecek.
İki mahalle ötedeki ,
Bir kızı sevdiğimi .
Beni dövmez ki ...
.....ANNELER ANLAYIŞLIDIR. SEVENİ ASLA DÖVMEZLER.
...GÜZEL BİR ŞİİRDİ.KUTLUYOR VE SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM.