(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vermez olaydım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vermez olaydım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kara vermeyene karasız derler bir şey bilmeyene zararsız derler maakamsız aadaam paarsız derler gel hüsrani bir karara varalım saygılarımı sunuyorum ozan kardeşim enkötü karar karsızlıktan iyidir saygılarımla
Eşekten inip te ata binmeye, Nerden karar verdim vermez olaydım. Senle yönüm Avrupa’ya dönmeye, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Çıktım önce alış veriş yerine, Sıcak yaktı attım kendim serine. Fazla inmek istemedim derine, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Dediler ki gezersin pazar pazar, Alışı saatışı üstünde yazar. Sahibinden işitirsin bir azar, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Palanını kolanını yükledim, Neyi var neyi yok bir bir ekledim. Sanmayın ki bir şeyini sakladım, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Neyise rastladım bir topalına, Bir gelişi var salına salına. Servetimi dökeceğim yoluna, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Dört tekerin dördü çıplak yaralı, Damgasından belli adı karalı. Çok rahatım olmuyorum oralı, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Bastırıyor temmuz ayı sıcağı, Bilmem kaç kişinin söndü ocağı. Dolaştırdı bize dört bir bucağı, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Dişine baktılar dedi dökülmüş, Karın kasık ne olmuşta çekilmiş. Ne arpası ne samana bakılmış, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Oğlan başka dertte hanım bir başka, Benim Karakaçan gelmiştir aşka. Kim otura onun yerine köşke, Nerden karar verdim vermez olaydım.
Nihayeti rast geldi bir deli tay, Eksiği gediği biter mi say say. Hüsrani al götür sol yanına koy, Nerden karar verdim vermez olaydım. 22.07.2011 Ozan Hüsrani İbrahim MUCUK (İbrahim MUCUK)
Konusu güzel dizeler şikayet ve sitem de var tabiki kutluyorum şairi Yunus diyarından selamlar.
bir şey bilmeyene zararsız derler
maakamsız aadaam paarsız derler
gel hüsrani bir karara varalım
saygılarımı sunuyorum ozan kardeşim enkötü karar karsızlıktan iyidir saygılarımla