(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şarap Kokulu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şarap Kokulu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ok yaydan çıktığında geri gelmiyor tam onikiden vuruyor çünkü...haklı olabirsiniz elbette devam konusunda şu varki'' zararın neresinden dönersen kardır'' diye işte bu hususa takılı kalmakta var işin içinde.
yüreğinin götürdüğü yere akli selim kabul edebiliyorsan ki o zman çürük dişin önemi kalmaz diye düşünüyorum..... saygılarımla. tşk ederim..
Uzanmışsınız bir kere dudaklara. Ok yaydan çıkmış. Başınıza gelecekleri bile bile devam edeceksiniz. İçiniz rahat olsun, seçim şansınız yok. Saygılarımla.
Ah bu çürük dişler... Ah bu dişçiler... İyi ki çürükler arkada, bir de ön dişleerde olsa vay halıne .. Dişçiden korktuğum kadar herkes benden korksa... Güzel dizeler, tebrikler, sevgilerimle...
O dizelere sizin Dişçi üzerine dize olabilir mi? sorunuz yol açtı. Diş hekimlerinden korkmayın. Onlar da derinlerde bir yerde iyi insanlar. Sevgilerimle.
O dudakların
Sakladıkları gizemlere
Diş diyorlar.
...
Uzanıyorsun karşımda
Uzanıyorum dudaklarına
Aralıyorsun onları
Arkası çürük dolu.
her manada düşününebileceğiniz bir şiir...hayırlısı bazen aralamamakmı bilemedim...