acısıyla tatlı bir hüzün yitirip yitirip seni bulmak, bir körebe oyunu aynalarda sır olup sır içinde kaybolmak...
katışıksız, safi sevgi sevinç çayır çimen çiçekli bahçelerde misket gözlerinde çocukların gülerken ağlayıp ağlarken mutlu olmak...
suskun aşkların dili, durgun akan uzun bir nehirdir sanırdım, yanılmışım, doyarmış öfkesine bulutlar nehirler kururmuş yüze çıkarmış denizin dibi tutulurmuş güneşin dili...
sarılmak varken kucak kucak sert esermiş poyraz yapışırmış dilin damağın, aynalar hep vurdu bizi hep vuracak...
geçmiş olsun yaşanmayan aşklar öpülüp koklanmayan saçlar geçmiş olsun sevgili, güle güle gülüm, güle güle hoş geldin ayrılık; darası ölüm, bile bile gülüm, bile bile aynalara sesleniyorum; lâdes!
Şaban AKTAŞ 23.06.1997
Foto: Güneş tutulması sufficiencyblog.wordpress.com/2011/06/28/die-sonnenfinsternis/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞİN DİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞİN DİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmiş olsun yaşanmayan aşklar öpülüp koklanmayan saçlar geçmiş olsun sevgili, güle güle gülüm, güle güle hoş geldin ayrılık; darası ölüm, bile bile gülüm, bile bile aynalara sesleniyorum; lâdes!
Hep aynı senaryo mu oluyor sevdalarda ? ne yazık ki çoğunlukla evet, tebrik ediyorum 15 günlük kazdağları gezisindden sonra tekrar dostlarla olmak ne güzel başarılarınız bitimsiz olsun üstad saygımla.
Merhaba değerli dost, imkansız aşkların kaderi aynı çizgiden geçer elbette...Fakat şair oluruz işte sayesinde...Yanmak değil mi aslolan, ateşine bin şükür aşkların... Sevgi selam ve saygıyla ...Sağlıcakla kal dost...
geçmiş olsun yaşanmayan aşklar öpülüp koklanmayan saçlar geçmiş olsun sevgili, güle güle gülüm, güle güle hoş geldin ayrılık; darası ölüm, bile bile gülüm, bile bile aynalara sesleniyorum; lâdes!
geçmiş olsun yaşanmayan aşklar öpülüp koklanmayan saçlar geçmiş olsun sevgili güle güle gülüm, güle güle hoş geldin ayrılık; darası ölüm, bile bile gülüm, bile bile aynalara sesleniyorum; lâdes!
geçmiş olsun yaşanmayan aşklar
öpülüp koklanmayan saçlar
geçmiş olsun sevgili,
güle güle gülüm, güle güle
hoş geldin ayrılık;
darası ölüm,
bile bile gülüm, bile bile
aynalara sesleniyorum; lâdes!
Hep aynı senaryo mu oluyor sevdalarda ? ne yazık ki çoğunlukla evet, tebrik ediyorum 15 günlük kazdağları gezisindden sonra tekrar dostlarla olmak ne güzel başarılarınız bitimsiz olsun üstad saygımla.