(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HERŞEY YALAN / 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HERŞEY YALAN / 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nurcan kardeşime aynen katılıyorum.Dahada ileriye gidip diyorum ki sen KORKAKSINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN...Şiir küsmek acziyet,zafiyet göstermez.Şerefsizler kadar şerefli olmakta bizim hakkımızdır değilmi kardeşim.? Sen her ne kadar açıklamasanda ki(açıklamamakta haklısın,mecbur değilsin.)Ama biz dostların seni biliyor ve tanıyoruz.Zafiyet yok yok yok
batu_41 tarafından 7/22/2011 8:35:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güçlü bir kalme böyle bir yüreğe yakışmıyor bu veda ben buna ne derim biliyormusun pireye kızıp yorgan yakmak hala anlamadığın ne biliyormusun meyve veren ağaç taşlanır bırak taşlasınlar o zaman anlarsın ne kadar iyi olduğunu pes eden güçsüzdür sen güçsüzmüsün ???????
Ah be Soner ne zaman büyüyeceksin içindeki çocuk yine afacanlık peşine düşmüş sanki ve sana danışmadan yolunu çiziyor benim bildiğim Soner şiirsiz yaşayamaz bence sen bu lanet olsunu güzel bir şiire çevir çevirki içindeki o afacan çocuk üzülmesin tamam mı ????
Hayatımda kibri hiç sevmedim ve de kendi acziyetimi itiraf edecek kadar cesurum. Beynimin iki küresi çok yorgun.Şiiri bırakmamın Çetin beyle ilgisi yok. Şahıslara takılı kalmaktan ictinab ederim. Yılların meydana getirdiği bir düşünce yorgunluğu benimki. Hiç kimse, şiiri benim yüzümden bıraktı diye düşünmesin. Ben ancak buraya kadar taşıyabildim. Dört duvar arasından çıkma zamanım geldi. Kış uykum bitti benim. Dört duvar arasında çirkin bir kambur gibi yaşadım. Kitaplara başını gömmüş bir devekuşu gibi yaşamaktan uzaklaşmak iyi gelecek. Kul olarak acziyetimi idrak ettim. Buna sadığım. Sevgilerimle.
gene neler oluyor allah aşkına..?Sende hemen küsüyorsun,bırak sarhoşları devrildiği yere kadar gitsin.Takma herşeyi kafana.Allah aşkına parazitleri neden gale alırsın ki... Sen seni okuyanı dinle ve muhatab al. Benimde canımı sıkma