Varlığınla gecenin loşuna aşk cemreleri düştü ..................Varlığınla sevginle aydınladı geceyıldızlar eşliğinde Varlığınla anlam dolu geceyi aydınlatıyor mehtap ..................Seninle kalbime sevgi ışık mutluluk dolu verdi gece Dudağımdaki şarkı yazdığım şiir sema ya açılan duam oluyorsun ..................Aşk yağmuru olup bereket gibi üzerime yağıyorsun şarıl şarıl Gözlerin sevgi dolu yüzün nurla dolu saçların parlıyor parıl ...................Gözlerin eşliğinde geceyıldızlar sevgiyi haykırıyor yakamozlar Sen aşkın tüm sıfatlarını taşıyan ey kutsal meleğim ....................Seninle varım seninle nefes alıyorum seninle yaşıyorum Seni canımdan kendimden çok seviyorum canımın içi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__VARLIĞINLA__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__VARLIĞINLA__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK ÇOK NEFİSTİ. KİŞİ BİRİYLE ÖMÜR BOYU YAŞAMAYA ANT İÇTİ İSE ONA HER TÜRLÜ ÖVGÜ HAKTIR. GÖNÜL SESİNİZ VE İLHAMINIZ İLESEVGİNİZ HİÇ BİTMESİN ÜSTADIM. SAYGILARIMLA...