Pasifikte bir yerde, Gün doğuyor, Burada batarken. Yeni başlayan bir aşka Birileri şiirler yazıyor Sen çekip giderken. Ben ise Eski yazdıklarımı okuyorum, Günün son ışığında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Defter şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Defter şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yorum da iki anlamlı olmuş. Siz de gün batımına karşı eski şiirlerinizi mi okuyorsunuz, yoksa defterdeki şairlerin eski (ama eskimemiş) şiirlerine mi göz atıyorsunuz? Hangisini olursa olsun, iyi yapıyorsunuz.
Pasifikte bir yerde, Gün doğuyor, Burada batarken. Yeni başlayan bir aşka Birileri şiirler yazıyor Sen çekip giderken. Ben ise Eski yazdıklarımı okuyorum, Günün son ışığında. güel not tutmak eskileri hatırlamak yüreğine sağlık
ne kadar benzer aslında. İnsanlar gölgelere aşık olurlar. Aşk, olanana değil hayal edilenedir. Aşık olduğumuz bir gölgedir, kendi yarattığınız. Aslında olmayan fakat olmasını arzuladığız resme aşk(gölge) deniyor olsa gerek. Ama sevgi öyle değil, o ayna görüşlü bir kabuldur. Öyle olmasa gülü dikenleriyle sevmek denmezdi değil mi?
O zaman aşk,gölgeyse gerçekliği de tartışılmaz gölge ne kadar gerçekse aşk o kadar gerçektir.
Tamam bu son cümleyi ben de anlamadım ;D kimse de uğraşmasın:p
Gölge verimli bir konudur. Sonunda hiç bir olmasa bile Alt tarafı bir gölge idi; ne bekliyordum ki denebilir. Gölgesine dokunmaz onu ürketmez, gölgesine bassanız özür dilemezsiniz, gölgesi onun ten bozukluklarını taşımaz, hatta gölgesini Belluci ninkiyle bile karıştırabilirsiniz. Var mı böylesine ilham kuyusu?
Gün batımında, eğer şarap içmiyorsanız, bir boşluk hissedilir. Bu boşluğun sebebi giden sevgili olabilir, geçen hayat olabilir, hatta seyrettiğiniz güzelliğin birkaç dakika içinde yokolacağı fikri olabilir.