Ne bir el var tutacak, Ne bir can var duyacak beni. Dağ gibi sağır, ...taş gibi duygusuz ve ağır..! Üzerime serpilen topraktan utanıyorum. Utanıyorum ellerimi ıslatan kandan. Yere mi düşmeliydim..!? Neden gönderde değilim..!? Cansız mı yatmalıydım.!? Neden yıldırım olup düşmedim hanesine soysuzun.!? Ateş öbek öbek alçağın elinde Ateş yalım yalım canımı sarar. Onlar katilimle müzakerede iken, ben; VATAN, VATAN..! demişim neye yarar. Tuttuğumu aldılar elimden Ruhumdan söktüler bir bir özümü Ne Muhammed kaldı, ne Mehmet..! Türk olmayanın elinde Türk’ün idam fermanı Bir müzakere kaldı. Ben hangi vatana "sağol" diyeyim!? Hani vatan!? Hani, "Ya İstiklal Ya Ölüm" diyen atam!? YARILSIN KARA YER, ALSIN BENİ EYVAHLAR OLSUN Kİ SES VERENİM YOK..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYVAHLAR OLSUN Kİ SES VERENİM YOK..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYVAHLAR OLSUN Kİ SES VERENİM YOK..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lakin bir kitap okumuştum o kitap bittiğinde biraz düşünmüştüm ve bir on yıl sonra o kitapı tekrar okumak istedim kitaplıktan buldum çıkardım ve malesef yazarı haklı yazmıştı onu gördüm..
gençliğin imanını sorularla çaldılar.. diye bir kitap...
bu gün bu vatan elden gidiyorsa işte o sorularda yatıyor bütün cevaplar..