(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seyşel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seyşel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukken hepsine gitmiştim de çok uzun zamandır adalara gitmedim Geçtiğimiz günlerde Heybeliada'ya gittim ama sevmedim yaa. :) Maltepe'nin sahili ordan daha güzel...
Ya olmadı şindi işte... Bizim Bayramali olsaydı buna kesin "ŞEYŞEL " adaları derdi. Neden insanoğlu söylemekte güçlük çektiği adalara gitmek ister merak etmişimdir her zaman? Neden? Bir zamanlar da "GALAPAKOS" adaları vardı ve Captain CUSTO ve biz öyle yazıldığı halde ısrarla "Kaptan Kusto" okuduk.. Neden Captaini Kaptan olarak okuruz ki? Ve Custoyu Kusto... Hadi "Eşek adaları" olsa ki daha leziz ve nefis ve ekmek arası hissi veriyor elli ton/gün sığır -koyun-tavuk eti kesilen fakar seksen ton/gün et tüketilen biz İstanbulda yaşayıp durumundan memnun olanlara. Ben bir zamanÇin'e gittim.Oradaki insanların gözleri çekik.Sordum orda bir Yowan Le Cuw adlı mahallenin muhtarına dedi ki "biz köpekleri kovalamaktan rüzgardan gözlerimiz böyle kalmış,bir zaman sonra da genetik olarak" felan fişmekan. İyi de dedim bu anlattıklarının "Şeyşel" şiriyle ne alakası var? Öylece baktı bana bom bom. Madem Şeyşele gidemiyoruz biz de Formoza adasına gideriz.Zira orası Demirel zamanında basılan atlaslarad" miliiyetçi çin" olarak gösteriliyor. Bizim Bayramali de orayı Ülkücülerin kurduğuna inanmıştı.Bıyıklar bööle aşağı sarkık elde tesbik,beyaz çorap,yazın sandalet vatansever çelik bilekler var zannediyosu. değilmiş. çekik göz hepsi sayın yazara iyi bayramlar.. herkezeee herkeze.
erolabi tarafından 7/14/2011 11:00:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
bulabilecen mi? kaybolma sakın. adı uzun yazılır ama biz ona kısaca " cambiansito calavadare mondinos de santanyo Diberras' deriz... aradaki la kullanılmaz noramalde iyi de bayram da yaparsın ...
İlk fırsatta gidim ben. Madem muhtar arkadaşın da varmış, 'cambiansito calavadare mondinos de la santanyo Diberras' İkametgah senedi çıkartmak kolay olur harbiden.
Yani diyosan ki sen olsan gider misin? Düşünmem lazım. .................... Git bence ...düşündüm. Orda cambiansito calavadare mondinos de la santanyo Diberras adlı bi arkadaşım var. orda muhtar. ikametgah senedi felan lazım olursa diye. bi de hanımı var çok komik bi görsen Maria Colevario sanamamaçita colovaradi de la santanyo Diberras adı çok iyi anlaşılan bi tip türkçe de biliyo..başka dil bilmiyo zaten. yolculuk ne zaman..
Karadenizin rakımı oldukça yüksek, serin mi serin, gecelerine ayaz yağan, gündüzlerinin yağmurla başı dertte olan bir ilçesinde olunca insan güneş duasına çıkmak istiyor ya heran...:))))).
Bende samsun-ordu-giresun-trabzon----beklerim..istemediğin kadar yeşillik,istemediğim kadar deniz, istemediğin kadar engin gökyümüz var...İsanbul ziyareti için çok teşekkür ederim,gelirsem aklımdasınız ona göre:))Ama okadar engin bir denizin kıyısında büyüyünce insan istanbul hem küçük hem dar....saygıyla.
berlin den kardes sehir istanbu la kocaman sevgilerle