(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiirler üzgün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirler üzgün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirler üzgün ellrimde aslında kötü bir koku var dünden kalma bir sevda artığı ve her gün seni unutmak için yanımda uyanan başka başka kadınlar ama hiç birisi senin gibi güzel bakamadı bana ondandır belkide hala seni, bu kadar sevmem
Gecenin karanlığını severim ben gözlerim gibi... Benim şiirler karanlığı aydınlık eder dolaşırlar, kayalıklarda sahildeymiş gibi... Mısralarım bana benzer, bazen süzgün bazen deli deli....:))))))
kibir ve hased dolmuşuz açlık dolmuş yüreklerimiz doyumsuz ve domuzlaştık mı ne? mutlu olacak her şey çok uzakta mutlu edecek her şey de "sevelim sevilelim" derken sahilde sevelim sevilelim dememiş ki aşık. her halükarda sevelim her durumda sevilmesini bilelim aç kalp aç göz aç kulak aç beyin doymak bilmez insan.... ne isterler anlamadım hayattan. daha çok tüketmek mi? daha çok yaşamak mı? ne var? saygı ile sayın yazar ..ve çizer
Aynen böyle söyledim bu akşam kardeşimle eşine... Biz sadece yaşıyoruz... Her şey olacağına varıyor. Ve mutlu zaman tüketirsek mutlu kaydediliyor... Mutsuzluk da kara kelimelerle kaydediliyor. Bizim kötü dediğimiz hallerimizde ne güzellikler ve fırsatlar saklıdır...bilemeyiz. Bulacağız...Umacağız...Arayacağız... Sadaka vererek... Dua ederek... Allah der ki " Kulum benden iste vereyim" .. Biz de istemeden küstepelen oluyoruz. Yanıbaşımızdaki mutluluğu göremiyorsak kader ne yapsın... Elimizdeki hazinenin farkında değilsek kısmet ne yapsın. Demek bizde bitiyor her şey aynı zamanda. Saygılar sayın yazar..
Zeynep ERENLER tarafından 7/28/2011 11:57:57 AM zamanında düzenlenmiştir.