Rahmetli dedem ’Bina ile zina çoğalınca kopacak kıyâmet!’ derdi Ah dedeciğim, kopmadı henüz, temiz insan var, fakat çoğu kirlendi Sevgi nefret keş-mekeş, erkek koptu dişiden, birleşti keşle keş! Kromozomlar birbirine girdi, ayrı iken fonksiyonu X’ ile Y’nin Kalem pili bozuk fenerin, erkek erkeğe dili İskenderiye’nin*(!)
Sapıklık diz boyu, insan pisliği, vıcık vıcık kan Ebediyet arıyorlar (!) şehvetle dipsiz kokareç çukurlarında Asi yüreğim patlayan şefkatiyle söndürülmüş volkan Endemik çiçekler açıyor el ayak değmemiş kırlarında Anadolu yaylası; Ağrı, Erciyes, Hasan Dağı, Nemrut, Süphan...
Eroin, kokain, extacy; allanıp pullanmış ölüm meleği Loş labirentlerde küf; iz sürüyor yirmi dört saat Ön ayaklarıyla arka arka yürüyor esrarengiz tazı Hassas burunlarına ilhâm yağıyor, göğeriyor sanat(!) Patlamış lâğım kanalları alayının, vurucu tim dünden razı!
(*) Büyük İskender’den adını alan Mısır’daki kent; Dünyanın Yedi Harikası’ndan biri olan İskenderiye Feneri ile ünlüdür. Tarihin gelmiş geçmiş en büyük komutanlarından Büyük İskender bir homoseksüel idi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜFLÜ KÜLTÜR MANTARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜFLÜ KÜLTÜR MANTARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçinizde ulvi güzel şeyleri başarmanın sevinci ve ülküsü, yürüyün ****************************************************************************************** Onca kirliliğie rağmen hala temiz kalabilmişsek, genlerimizin asaletindendir...Şükrediyorum... Çok takdirlerimi bırakıyorum Sayın Aktaş!.. Efendim, kutluyorum...