(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atlamasin Canan hanim daha cekilecek cileler var :) saka bir yana'' hayat herseye ragmen yasmaga deger derler'' ; ben demiyorum sadece :) Gulumsuyorum Tebrik ederim harikaydi guzellikler sizi bulsun saygilar
Ödünç alınmış bir şeyi geri vermek icap eder mi… etmez mi? ... Ebu Talha bu sözü duyunca, gözlerinden iki damla yaş süzülür. ..... Sıradanlığa devam mı, yoksa aşk mı? Aşksa eğer yanıtın koyacaksın noktayı, göze alınması gereken ne varsa göze alarak. ... Everes'in tepesine mi, Atlas Okyanusu'na diplerinde olmak mı gerek.tebrik ederim sevgili şaire.içten bir serzenişin ayak iziydi mısralarınız...
Güzel soru şkli şiirsel anlatım adamın neden atlaması gerek onu çözsek daha iyi değilmi bakarsın vaz geçiririz degilmi tabi biri çıkıp atlasın da der haklıdır ne işi var orda buda bakış açısıysa saygımda yani KUTLARIM KALBİ ŞİİRİ
Sizi ve dolayısıyla bizleri bu kadar dertlendirebildiğine göre 'Atlayıversin ve kurtulsun bari!' derim lakin yine de tüm acımasızlıklarına karşın yaşanmaya değer bulurum hayatı! Yok, yok, atlamasa iyi olur zira hüznümüz bizimle ömür boyu sürer gider... Teşekkür, tebrik, saygı, sevgi ve selamlarımla, Canan Hanım, değerli şiir/yazı dostu.
Eğitimci tarafından 7/12/2011 12:58:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
BENCEDE SAKIN ATLAMASIN..HER ŞEYE RAĞMEN HAYAT YAŞAMAYA DEĞER ÇÜNKÜ...GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM
Tebrik ederim harikaydi guzellikler sizi bulsun saygilar