Bazen gözlem dürbünü, bazen merak dürtüsü, Dil mülküylen nakşeder, mahrem imge örtüsü, Yer-gök kasnakta mevcut, şaheser görüntüsü, Rengârenk sim bezenen, meşher ipeği sensin.
Çoşkuyla dansa katar, yüz güldürür o mahmur, Dağ bayır tohum saçar, yan yöresi hep mamur, Bir ara mahsul doyup, mühlet verdikçe yağmur, Domur domur mis kokan, amber çiçeği sensin.
Hâl çehresi koynunda, dem bulduğunda düzen, Göğün maî gözünden, damla damla tayf süzen, Gün döndüren mevsimde, kutbi deryada yüzen, Mehtap şavkının nurdan, mana merceği sensin.
Bu kavşaktaki herşey, tek yol bul diye varken, Son meçhuleden evvel, her bir yönü yazarken, Akrep yelkovan gömen, şahsa kuyu kazarken, Sonsuz gayeye doğan, yaşam gerçeği sensin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİN II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİN II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen gözlem dürbünü, bazen merak dürtüsü, Dil mülküylen nakşeder, mahrem imge örtüsü, Yer-gök kasnakta mevcut, şaheser görüntüsü, Rengârenk sim bezenen, meşher ipeği sensin. çok beğendim güzel şirini tebrikler şair saygılarımla..