(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK HOŞTU. AMA İNSAN OĞLUNUN SEEVECEĞİ O KADAR ŞEYLER VARKİ ŞU İÇİNDE YAŞADIĞIMIZ HAYATTA. BİZ SADECE ARZU ETTİKLERİMİZİ YAZAR GEÇERİZ. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ RDİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Hasan Bey,"AL YAZMALIM..."adlı eserde,"sevgi emek ister"denir...çok da haklıdır...size nacizane tavsiyem şu:eğer şiiri seviyorsanız,saydıklarınızı sevdiğiniz gibi,biraz emek vermelisiniz şiire...eseriniz,şiir özelliği taşımıyor...yorumlara da şaşıyorum...herşey gibi şiir de emek ister...selamlarımla
Sevgili kardeşim...cevabın da,şiirlerin gibi emek vermeden verilmiş...Şiir bir okyanustur...bizler de saydığın üstünlüklere sahip değiliz...sana ne taş döşe,ne de torun okşa diyen var...lafı tersinden alma...madem,çok kişinin ot gibi yaşadığı şeyleri yapmak istemiyorsun,yaptığın işte de biraz emek ver diyorum...şarz olmadan,deşarz olunmaz...yalancı pahlivanlar gibi kısbet döveceğine,biraz emek ver de,bak etrafında kim nelere dikkat edip birşeyler yazıyor...bu sitede,benim gibi nice insan,yıllarca şiir inceleyerek,ancak bişeyler karalamayı biraz öğrendi...sana gaz veren diğer yorumculara ne demeli ya...insan dobra dobra bişeyler yazar yorum olarak...şiir,elbet yürekte hissedilendir ama,bunun da kendine göre,imgeler,semboller ve mecazlar gibi yüzlerce güzelliği var...sana tavsiyem,diğer şiirleri incele...bol bol oku...anlamaya çalış...yorumlarda tebrik ederim,güzel laflarına aldırma...bu kardeşinin yaptığı yorum,yorumdur...Çünkü bu site sanat fidanlığıdır..zaman içinde çok daha güzel şiirler oluşturacağına inanıyorum..şiirlerinin gerçek yorumcusu olacağım...çok emek,çok gayret,çok okumak,çok incelemek,çok düşünerek yazmak için kolları sıva bakalım...yanındayım...selam ve sevgilerimle...
Sayım hocam,benim şiirlerim süper diye bir şeyi savunmuyorum.Belki nikim sizi yanıltmış olabilir.Öyle bir düşüncemde yok(bilginim herşeyi bilirim) şiir yazarım ,kendimi şair sanarım havası gibi.Size göre bırakayım kahvede taş mı döşeyeyim.Daha torun olmadı onu avutayım..Yahut bir tavsiyeniz varsa yazın ki ona göre şekillensin şiirim veya yazmayı bırak olsun bitsin mi amacınız.Saygılarımla.
Daha çok emek gerekir..
Saygılarımla..