(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERDİMİZ NE BİZİM? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERDİMİZ NE BİZİM? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Terör can alıyor Terör kan alıyor Gücünü Amerika’dan Tahrik teşvik ağadan Ve bir ulus kan ağlıyor!
evet bunu anlayıp millet olarak kenetlendiğimiz an kimse duramaz önümüzde.terörü besleyenler ve naşaları ulu orta her yerde iş başında iken, zavallı milletimizin hala uyuması ne acı.ayrım yaparak, milleti biribrine kırdırmayı düşünerek emellerine ulaşmayı planlayan şer odaklarına bu millet dur demeli artık.bu vatan hepimizin....
Terör kan alıyor
Gücünü Amerika’dan
Tahrik teşvik ağadan
Ve bir ulus kan ağlıyor!
evet bunu anlayıp millet olarak kenetlendiğimiz an kimse duramaz önümüzde.terörü besleyenler ve naşaları ulu orta her yerde iş başında iken, zavallı milletimizin hala uyuması ne acı.ayrım yaparak, milleti biribrine kırdırmayı düşünerek emellerine ulaşmayı planlayan şer odaklarına bu millet dur demeli artık.bu vatan hepimizin....
tebrik ve selamkar...