(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmalanan Cennet Vatanımda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmalanan Cennet Vatanımda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin teveccühünüze mazhar olmak benim için büyük bir bahtiyarlıktır.
Yıllar önce Aile ve Toplum Dergisinin Yazı İşleri Müdürlüğü yaptığım esnada Derginin kapak resmini seçerken sizin profil resminize benzer bir çizim seçmiştim. Binlerce çocuk resmi elenmiş birinciliğe sarı rengin hakim olduğu kendisini anne ve babası ortasında çizen bir çocuk resmini tercih etmiştim. Resmin değerlendirme yazısında mutlu çocukların renk olarak sarı rengi tercih ettikleri belirtiliyordu. Sizin mutlu bir çocukluk dönemi yaşadığınıza hükmettim bir anda.. Ben inanırım ki "Çocuk insanın babasıdır."
Toplumsal ironiyi öne alan makalemi beğendiğiniz tebriğiniz ile taçlandırğınız için tekrar tekrar teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın efendim.
Kaldırımların yüksekliği ile medeniyetin seviyesi ters orantılıdır
Sözüm ona insanların yürümesi için yapılan kaldırımların tanıdık değişmezleri: -Yön levhası : Yanlış yerde doğru iş -Trafik levhası -Trafik ışık sistemi -Reklam panosu -Taksi Durağı idare merkezi : İmarlı gecekondu -Gazete bayii -Büfe -Otobüs Durağı -Halk Ekmek Bayi -İşporta tezgahı : Kayıtdışı ekonomi piyasası -Milli Piyango bilet satış noktası -Elektrik direği -MOBESE Kamera kontrol düzeneği -Telefon diregi -Telefon trafosu -Çöp kutusu : Kullanmayanlar olduğu halde -Park etmiş otomobil : Kaldırım eşkiyası, medeniyete karşı küfür simgesi -Logar kapağı -Ağaç -Zafer takı ... ya insan Dağ başında yol kesene eşkiya denir. Ya kent merkezinde kaldırım kesene ne denir?
Hikayeler.net sitesine yukarıdaki yazım için Nurşen Kaygısız ismi ile bir tebrik bırakılmış eğer bir isim benzerliği değil de siz iseniz günümü ihya ettiniz diyebilirim. Çok teşekkür ederim efendim, esenlikler ve güzellikler sizinle olur inşaallah..
Muhteşem olan siz ve şiirleriniz. Değerlendirmeniz için teşekkür ederim yeni Türk Şiirinin parlak rengi. Şiirde yolunun açık olacağına kalben çok inanıyorum. Genel olarak şiir hakkındaki düşüncelerinizi bizimle paylaşma lutfunda bulunursanız sevinirim.