(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL ELE HEP BİRLİKTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL ELE HEP BİRLİKTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok anlamlı ,sade ama içerik açısından zengin bir şiir olmuş.Tüm insanlığın özlemini dile getimişsiniz.Bu kadar Ben yeni üyeyim.Siteyi tanımaya ve yazıları okumaya çalışırken şiiriniz hemen gözüme çarptı.Elinize,yüreğinize sağlık. yalın ve doğal bir ifade gücü az bulunur bence.
Dilerim yıkılır karanlık bugünler doğar aydınlık yarınlar İnanrak ümit ederek yazılmış güzel dizeler idi o gül kokan sevgi tomurcukgü açan yüreğine sağlık saygılarımla
işte bu dünyada en güzel insan olmanın asil asaletli tarafı zaten şu dünya hayatı nedirki ,hepimiz misafiriz burada güzel gönlünüze sevgiler selamlar..................................
Gecenin pusundan al şafaklara, Yürekte hasretler hep sıra sıra, Tutuşup el ele bir umut ile, Koşuyor on binler özgür yarınlara… ************************************************** Diyorsanız; diliyoruz biz de.. Umarız öyledir yarınlar... Hep mutlu, hep özgürce... Kutluyorum kaleminizi... Takdirlerimle..
ahhh dost kalem ahh... bu yazıyı bu yılın başında kaleme almıştım.sanırım anladınız.:)) değerli dost kalem, yarınların hepimize mutluluk getirmesi dileklerim ile bu içten yorumunuza çok teşekkür eder saygılarımı sunarım.
Evet yoktum.Ne yazıkki hastaları çoğalttım.Hani derlerya üst üste gelir diye.Şu an o durumdayım.Allahıma bin şükür iyiler şimdilik ve iyi olucaklar inşlh.Fırsat buldukça girmeye çalışıyorum.Çok tşkrler.Saygılarımla...
hoş geldin değerli dost kalem.seni bir süre göremedim merak ettim doğrusu. yarınların hepimize mutluluk getirmesi dileklerim ile bu içten yorumunuza çok teşekkür eder saygılarımı sunarım.
Cok güzel bir paylasim degerli sairim bütün siirlerinizde birbirinden anlamli ve güzel tebrik ediyorum sizi emeginize yüreginize saglik degerli sairim...
hoş geldiniz değerli dost kalem.şiirlerimi takip etmeniz büyük incelik.iyi olduğu konusunda ben pek iddialı değilim,dilimin döndüğünce yazmaya çalışıyorum eğer adına şiir denirse. yarınların hepimize mutluluk getirmesi dileklerim ile bu içten yorumunuza çok teşekkür eder saygılarımı sunarım.
.....KURTULUŞ YOK TEK BAŞINA, YA HEP BERABER, YA HİÇ BİRİMİZ!.. ...GİBİ HOŞ GELDİ YÜREĞİME. .....YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK. KALEMİNİZ HER DEM GÜÇLÜ KALSIN. ....SAYGIALRIMLA HOŞÇA KALIN.
değerli dost kalem, yarınların hepimize mutluluk getirmesi dileklerim ile bu içten yorumunuza çok teşekkür eder saygılarımı sunarım. ah birlikteliği kurabilsek önümüzde dağlar bile dize gelir...
Ben yeni üyeyim.Siteyi tanımaya ve yazıları okumaya çalışırken şiiriniz hemen gözüme çarptı.Elinize,yüreğinize sağlık. yalın ve doğal bir ifade gücü az bulunur bence.