Zamanın kilitsiz, iç kapısından geçerek, Her an haz makamına g/öz yoluyla girilir. Dili kâlbe hoş gelen aşk sesini seçerek, Bir görüşle beslenen, s/öz gönülde dirilir.
Bestesi okununca, hüzne dayanır burgu, Bağrı yakar ezgisi, dağ-taş inletir duygu, Ah edip yaş dökünce, elinde sızlar vurgu, Tel tel hâlden dokunan, saz ozanla dirilir.
Kış sonu kuyusunda, kovada arda kalan, Düş kıvamı umutlar, etmeden günü talan, Koynuna baş yaslayıp, sarı rüyaya dalan, Kuruyan toprak susar, yaz yağmurla dirilir.
Mevsim güneşi üşür, yel değer bağa güle, Seherde ses verince, söylesek şu bülbüle, Bulutlar gam dökmese, elem vermese çile, Dost bahsi açsa masal, güz hasretle dirilir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ GÖNÜLDE DİRİLİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ GÖNÜLDE DİRİLİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seherde ses verince, söylesek şu bülbüle,
Bulutlar gam dökmese, elem vermese çile,
Dost bahsi açsa masal, güz hasretle dirilir.
gönülde ne varsa dile gelen hareket haline dönüşen de odur, ola ki güzelliklerle dolu olmuş olsun, duygular güzel aktarılmış dizelere tebrikler