adam fotoğraf çekiyordu yanında küçük bir çocuk çocuk, ’baba’ diyordu ve bir kadın çocuk, ’anne’ diyordu kadın adama, ’seninle aynı karede olmak istemiyorum’ dedi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aynı karede olmak istemiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aynı karede olmak istemiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
adam fotoğraf çekiyordu yanında küçük bir çocuk çocuk, ’baba’ diyordu ve bir kadın çocuk, ’anne’ diyordu kadın adama, ’seninle aynı karede olmak istemiyorum’ dedi ............................. Peki Kadın niye öyle dedi ""BOŞANMIŞLAR DA ONDAN""" ................................ Güzedi he:))....Kutladım,selam,saygı ve dua
"Madem aynı karede olmayacaktın be kadın! O zaman bu çocuğu kim peydahladı??? Gece kareye girerken iyi de, gündüz mü aklın başına geldi? " demek geçti içimden kadına...
Anne baba çocuk üçlüsü aynı karede olmak isterlerse güzel.. Birinden birisi istemezse en çok çocuklar yara alıyor.. Toplumsal bir yaraya parmak basan dizelerdi arkadaşım.. Üzdü ve düşündürdü..Umarım çaresini bulurlar.. Sevgilerimle..
esma hanım, gün geçtikçe çok özendiğimiz(!!!!) avrupaya bu toplumsal konuda da dev adımlarla yaklaşıyoruz..egosunu yenemeyen,sadece "ben" merkezli bir eğitim sistemiyle yetişen 12 eylül artığı bir nesil.. bir eğitimci olarak karamsarım ..
Elbette kötü asla onun bağışlanacak bir yanı yok .En başta hata ordan kaynaklanıyor ya zaten.Ama illa ki yapılıyorsa bu durumda en acınacak durumda olan bebelerdir.Ne diyeyim anneyim - babayım diye ortalıkta gezen halbuki en büyük kötülüğü birliktelikleriyle bebelerine veren zalimleri allah bildiği gibi yapsın inşallah. O küçücük beyinlerinde, duygusal ve sosyal zekalarında oluşacak tahribat bir ömür damga gibi o bebelerin üstünde kalacak... neyin günahını çekecekler o masumlar !
Acıttınız sevgili arkadaşım çok hemde.Sevgilerimle.
tabı aile yıkılması cok kotu ama buyukler bir şekilde kendılerıne geliyorlar ya cocuklar işte onlar hayatı daha tanımadan hayatı yaşamaya mahkum kalıyorlar sevgiler.
Kadın trip atıyordur :))) Barışmışlardır iki dakika sonra.Zaten şu karı koca ilişkilerine ben bir anlma veremiyorum.Geçen annem ve babaö çok şiddetli bir şekilde tartıştı,araya girdim suçlu ben oldum..Ve 1 saat sonra can ciğer kuzu sarma ))
Önce resmin tamamı göründü bize sonrasında bir eksikle yola koyuldular çünkü, dönüp hep geriye bakmak daha çok kanamak demekti eniyisimi yeni bir resim çektirmek her şeye inat. kutlarım, oldukça gerçekti... sevgiler yazarım
yasar çetinkaya tarafından 7/4/2011 1:18:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
adam fotoğraf çekiyordu yanında küçük bir çocuk çocuk, ’baba’ diyordu ve bir kadın çocuk, ’anne’ diyordu kadın adama, ’seninle aynı karede olmak istemiyorum’ dedi...
TEBRİKLER, Var oluş ile yok oluş arasındaki nuans bu.ana rahminden indik pazara, bir kefen aldık döndük mezara diyen şair de bunu anlatıyor.Bir hırka, bir lokma deyen mutasavvıfda bunu söylüyor.Kadın ve erkek ve de çocuk. Bu tiyatroda hem en büyük başrol oyuncusu, hemde en değersiz figüran .. Bir gün bütün bu çalışmalar mükemmele doğruhızla yol alacak.Vye yok olacak. Var olman dileğiyle şair.. Başarılarının devamnı dilerim.. Saygılarımla,
adam fotoğraf çekiyordu yanında küçük bir çocuk çocuk, ’baba’ diyordu ve bir kadın çocuk, ’anne’ diyordu kadın adama, ’seninle aynı karede olmak istemiyorum’ dedi...
Bir sanat anı çin, sanat görmek istediğinizden istediğiniz neden değildir kareleri...Hiçbir fotoğraf sanat kavramı tümüyle eşleşmeyen özgü(r)nlük şekilde obje mi yoksa başka mı bilinmez...Karelerin tümü birbirine benzer 'mimikler' farklı bir kare fotoğrafta çok güzeldi .Mısralar kısa ve öz anlam derya/deniz şâire can-ı gönülden tebrik ederim.Sevgiyle kalın hoş kalasınız...
Biz erkekler hiç bir zaman sahip olduğumuz güzelliğin farkına varmayız ta ki kaybedene kadar,
Sözleriniz çok güzeldi, sonunda aynı karede yer almak istemeyen kadını düşünürsek bir çok anlam yükleriz sözlerinize, aynı karede bende olmak istemem sevdiğimle aynı kalpte tek olmak varken.
Belki de aynı karde olmak yerine aynı üçgende olmak istemiştir. Üçgen daha samimi ve az köşeli. Evlilik aşkı öldürmez,aşk varsa işin başında. Öldürdüğü o ilk gençlik yıllarının havai halleri bence. E bir-iki çocuk,derken herkes deforme oluyor.Aşk deforme olmaz. Aşk ölmez. İyi bayramlar sayın yazarım.
Hazin bir aile tablosu. Hayatın acı bir gerçeğini ne güzel anlatmışsınız. Dilerim her aile aynı karede yer almaya can atar, yoksa o çocuklara oluyor olan. Saygıla sayın yazarım.
anladım seni bitanesi onlar geceden kavgalı belki ayrılma aşamasında kim bilir her neyse yalnız olan çocuklara oluyor biliyormusun ben yaşıyorum çünkü anasız çocuk büyütmenin ne olduğunu bilenlerdenim
hem birlikte denize gidiyor hemde aynı karede olmak istemiyordu evet benide düşündürdü şimdi ya belki kadın resim çekilmeyi sevmiyor ne dersin sayın yazarım sevgimle
Üzücü ama anlaşılabilir bir durumdur bu...Birlikte paylaşılan duygular bittiğinde, birlikte paylaşılan bir kare bile kalmaz... Her iki insanın da birbirlerine medeni biçimde mutluluk dilemeleri gerekir işte o zaman... Çocuğun dünyasını yıkmadan ... Saygı ve sevgiyle...
yanında küçük bir çocuk
çocuk, ’baba’ diyordu
ve bir kadın
çocuk, ’anne’ diyordu
kadın adama,
’seninle aynı karede
olmak istemiyorum’ dedi
.............................
Peki
Kadın niye öyle dedi
""BOŞANMIŞLAR DA ONDAN"""
................................
Güzedi he:))....Kutladım,selam,saygı ve dua