Kır çiçeğinden papatyadan güzelsin Sen sevgi aş adına ve bana çok özelsin Giderek arkanda bırakanı yakansın Sen papatyadan güzel ama zalimsin ZALİM...
Sen yıldızlardan mehtaptan güzelsin Sen seni çok çok sevene özelsin Arkana bakmadan veda etmeden gidensin Sen gece ve gündüzden güzel ama zalimsin ZALİM...
Bahçemdeki çiçekten vazodaki papatyadan güzelsin Sen gönülaşk bahçemde bana çok özelsin İhanettin gidişinle dünyaları başıma yıkansın Çiçeklerden bahçelerden güzel ama zalimsin ZALİM...
Sen yazdığım şiirden okuduğum kitaptan güzelsin Sen sevene sevilene görene seni yazana özelsin Bir hoşça kal ı bile seni sevene çok görensin Sen huriler melekler kadar güzel ama zalimsin ZALİM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__Zalimsin zalim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__Zalimsin zalim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen yazdığım şiirden okuduğum kitaptan güzelsin Sen sevene sevilene görene seni yazana özelsin Bir hoşça kal ı bile seni sevene çok görensin Sen huriler melekler kadar güzel ama zalimsin ZALİM...
Tebrikler, sitemli ama güzeldi şiir....sevince her şey çekilir....selamlar esenlikler dost kalem...
güzeldi dost
kutluyorum