(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Herşey sanat için şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Herşey sanat için şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Patlamış mısır Yanında kola İkiside zararlı Ben zaten almam Çünkü diyabet hastasıyım Vişneli Puding Bak bu olabilr Film duygusal ve dramatik olmasın Vişneli Puding ve komedi uyar
Peki,, ben iki kişilik bilet alayım Biletix gişelerinden.. Film tercihini sana bırakıyorum,,, birlikte deneriz sanat öncesi :))) sonra oturup irdeleriz mevzuyu... Hatta üniversitelerde araştırma konusu bile olur bu mevzu.
Sanat için sanat, toplum için sanat, onun için sanat bunun için sanat: sanat insanın kendisidir...yani bence sanat benim, benim fikrimce:)))))))....saygımla.
kıymetocak tarafından 7/1/2011 4:13:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
uzun zaman oldu sinemaya gitmeyeli romantik komedi öncesinde vişneli puding film izlerken popcorn herşey sanat için *********************** Ya! Ne demezsiniz?!... Onlar olmaz sa, sanatın esamesi mi okunur(!) Çok beğenimle kutluyorum... Harikaydı!..
her şey insan için aslında... zaten demişsin ya... işte pudingli popcornlu sinema.. olmazsa biri bir yanımız eksik olacak sanat adına... iyi bayramlar...
:))) kürdanı tercih ederim popcorn sonrası, ben popcorn ve diş ilişkisi anlamında dokunaklı demiştim ama olsun, ıslak değilse mendilde olur:))) saygılarımla...
Yanında kola
İkiside zararlı
Ben zaten almam
Çünkü diyabet hastasıyım
Vişneli Puding
Bak bu olabilr
Film duygusal ve dramatik olmasın
Vişneli Puding ve komedi uyar
Güzeldiiii
Kutlarım
Selam,saygı ve dua