Saat Dört ; Herkesin kalemi avucunun içinde hissettiği an aklına düşen ve mürekkebini o’na dair akıtacağı biri vardır , Rabbim diyorum üç noktalara bürünüp utanıyorum! Sevda diyorum - Kara diyorsun … Kara Sevdaya tutuldum demek cazip geliyor gönül dilime, yapraklar bugün üzerime düşüyor beyzade , siyahı bulmaya çalışıp kahveye varan gözlerim üşüyor rüzgarların esirinde. Sözleniyorum son baharın gelişi ile. Sen varmışsın gibi yoksun hayat denilen mızıkçı bebeğin oyununda. Tozlu raflarımda asılı kalmış adın , adın ki göğsümde kendimi bildim bileli yazılı olan imzalı tenim! Gözlerimi diktim ayak uçlarından saçlarının teline dek : Günah dediler , göz süzme yarin üzerine günah … Sevap dedim O’na bakmak şükretmek Allah’a sevap… Lakin güçsüz bir kelebek oluyorum günler geçtikçe , ölmekten değil seni bir kes daha göremeden gözlerimi yummaktan korkuyorum! Keyfimi kaçıran bir şeyler var sukuta bürünüyormuşsun gibi geliyorsun zihnime ,bulutlara kaş çatarmış gibi yapıp harfleri kısırlaştırıyorsun sanki … Gülerek ağlıyorum bu defa, yorulduğumu hissettiğim an kadehimden bir damla seni içiyorum , işte sana gülebilir misin? Dediğim vakitler güçsüz kaldığım vakitlerdir N...... Akrep yelkovanı kovalıyor , her şey mi içimde ki sevdama tezat düşüyor kardeşim bir beşer , bir kalem , bir ölü bile … Oysa Ben ,
Saat Beş ; Ezan vakti yaklaşıyor on yedi dakikayı geri saymaya başlasam şeytanın işi işte uyuya kalırım masanın başında , sandalyeye oturmuş ve dizlerimi göğsüme çekmiş bir vaziyetteyim dirseğimi masaya dayamış ah çekermişcesine avucumu sıkıp başımın sol köşesine yerleştirmişim , sağ elimde dolma kalemim kalemi ağzıma götürüyorum … Dilim ile temas ederse seni düşürür mü sayfama ? Zorlama kendini - Sakın zorlama melekem, kırılırım … Camdan bir ışık kesişiyor göz bebeğim ile , doğmak istersen vasiyetimi akıtıyorum damla damla , sigara dumanı geliyor camın aralığından burnumda tütün tütüyor , burnumda sen … Tütün deyince akla ilk düşen sen , kalkıp bakmak istemiyorum kim tüttürüyor diye aklım N....... ile sarılmışken , örtüşmüyor harflerim gözlerim ile … Seni İstiyorum bu gecenin deli vaktinde! Müezzinin sesi kulaklarıma nakşoluyor , gönlüm coşuyor bir anda san ki sen gelmişsin kapı aralığına şuam dibine kadar adına batırılmış bir nimet gibi konuyor dudaklarıma. Soğuk sularda abdestimi alıyorum kendime gelirim belki diye ; Sözlerim kendimden haylice büyük , gözlerinde küçülmekte , büyümekte istemiyorum beni orta boylu sev N.......
Sahi sevebilecek misin ki günün birinde ? Ya Habibim diyorum bir mucize , Nasip dedik itaat ettik Nasip eyle o Kulunu ömrüme en helalinden tenime! Doğruluyorum Rabbime… Duru/luyorum her rucu’da san ki guslüm oluyor ruhuma akıttığım göz yaşlarım. Yanımda hayalimden bir Enfa beliriyor Namazım bitiyor , duam alıyor gök kubbede yerini , sana koşuyorum sevgili … Masa başına ilerlemekten aciz kalıyor bedenim , bitap düşüyor adımlarım yatağıma uzanıyorum “kahverengi” renginde ki gözlerini öpüyormuş gibi yastığıma değdiriyorum yüzümü …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLIM FİKRİM SENDE BE (N/K) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLIM FİKRİM SENDE BE (N/K) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.