(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN SEVİNCE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN SEVİNCE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eeeeee yaşam rasstlantılar ve de sürprizler sunar bize.Adam, bir caddede ayalak -aylak dolaşırken,aklına eser gider üç kolon toto oynar. Biraz öncenin züğürdü,şimdi karun kadar zengindir. Güle güle harcasın efendim. Şiir' imi beğeni ile okumuş olmanıza memnun oldum.sağolunuz saygılar..sevgiyle sağlıcakla kalınız.
Herkesin bir ilki vardır, hemen her konuda .Aşk'ta da öyle.iki ayrı bedende,tek yürek olmak gibi birşeydir o." Sana zamanı getireceğim / Dağlardan tepelerden / sana zamanı getireceğim / zamanın bittiği yerden... " dedirten karasevdaları taddırır insanaoğluna. Bu şiirim de ,benim o ilk'im" içindi. Beğeniniz ve de anlamı derin güelim yorumunuz için size minnettarım efendim.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK ÇOK GÜZELDİ. GÖNÜL SESİNİZ VE ÖZLEM DİZELERİNİZE ÇOK GÜZEL AKSETMİŞ. GÖNÜL SESİNİZ VE İLHAMINIZ HİÇ EKSİK OLMASIN. İNSAN SEVİNCE
En içli şarkılarda sen varsın Bekar odamda Gittiğim .........Her şehirde sen Menekşe’nin mor’u gül’ün al’ındasın
Sen elimde kadeh Sen içtiğim rakı Sen her gece Meyhane köşelerin de bile Hep ....Benim ...........Yanımdasın...
İlginize ve de değerli yorumlarınıza , bir kuru teşekkür yetmez. Ben en iyisi,o eski asker ağzımla size , hem de yüksek sesle bir "sağolllllllll ! "çekeyim.Sevgili dort. Saygılarımla esen kalınız.
Devam edegelen değerli yorumlarınız için memniniyetimi ifade edecek sözcükleri seçmekte zorlanıyorum.Asker ağzığla bir "sağoll ! yeterli olurmu bilemiyorum.Sevgi ve de saygılar efendim.
Hiç aksatmadan ve de öncelikle yapmış olduüunuz o içten ve de değerli yorumlarınız için ,teşekkür yetmez biliyorum ama,başkaca ne söyliyebilirm ki."Arıcalıklı yorumcumsunuz siz benim." "demirbaş " derler ya hani işte öylesiniz..size sevgi ve de saygılar.Hoşçakalınız.
ya şiirin adı çeker okurum yada ölesine
ama keyifle okudum
yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.