(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇUKUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇUKUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel hatırlatma. İnsanlar her şeyi bilirde bilmezden görmezden gelir, ama gerçeklerden kimseler kaçamaz. Orada para pul, mal ,mülkte geçmez, hatta o ihtişamlı yaşantının da ayrıca hesabı vardır. Kutlarım arkadaşım çoooook derin düşündürücü bir şiir . Yüreğine sağlık...
(Derin koca çukur.)= Bir buçuk boyunnda, iki metre eninde, birde sapması olan (Dipsiz bir kuyu,)= Allah Hidayet ede,
(Yoktur içinde suyu)= İşte orası meçhul, batılda görülmez ama , suda çıkar, yılan da, amel-i salih olursa kul ozamanda cennetir mekanı yurdu.
Allah hidayete erdirsin cümlemizi, Allahın istediği gibi bir kul olmaya çalışırsak, inayetine sığınır, yasaklarından sakınır, elimizden geldiğinde iyi bir kul olmak için çabalarsak, Kuranda gösterdiği yoldan gidersek, Nefse ve şeytana izin vermezsek ,İnşallah kara derin bir çukur olmaktan cıkar İnşallah Cennete bir pencere açılır kabrimizden oradan gelen mis gibi kokularla hayran hayran bakarak geçiririz oradaki berzah alemindeki bekleme süremizi İnşallah Allah yar ve yardımcımız olsun. Bizler her kötülükten sakınır, İyilik etmekte yarışırsak, Allaha sığınıp gerisini Allaha bırakmalıyız Sevgiler Selamlar...
çok güzel açıklamalarda bulunmuşsunuz..Ama ben o çukurları hep karanlık, susuz ve korkunç olarak görürüm... zamanlı çukurlar olsun..çok teşekkürler, sevgiler...
İstesekte istemesekte Gönüllü gönülsüzde Gidecegiz koyu kara Allah yolundaki naif çukura Yolumuz aydınlık Kurtuluşumuz cennet Kulluğumuz ak pak ve HAYIRLI OLA .. DEMİŞ YÜREK SESİ İÇERİKTE KALBEN KUTLARIM
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ....