kesmek zorunda kalmasam uzayan sakalımı, tırnağımı anlamayacağım sanki hiç yaşayıp yaşamadığımı...
oysa ben âşıktım, yaşama delicesine tutkun serin dağ rüzgârları okşayıp geçerdi yanağımı uçurtmalarım vardı hangi dağların yamacında sarp boğazlarda unuttum...
televizyon bilgisayar kilitlendi dünya içine bir kutunun! öyle ya evelallah(!) açar çözeriz sırını dünyanın beynimizde şifreli anahtar oturduk mu karşışına bir sabahtan akşama akşamdan sabaha kadar bizi kim kurtarabilir?
oysa başka dünya var köle misin arkadaş bağlanıp kalma karşısında ruhsuz bir kutunun çık sokağa, parkları gez denize gir, sahilde dolaş!
dışarıda cıvıl cıvıl yaşam dost akraba, uğra herbirine evlerde günden güne büyümekte bebekler hepsi bizden, sevgi, şefkat, ilgi bekler sallan salıncaklarda gül ve eğlen çocuklarla!
bak nasıl canlanırsın o zaman evrenin nab’zı yüreğinde atar bir tabuttan çıkar dünya şenlenir ruhun, uçuşur kelebekler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUTU KUTU DÜNYALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUTU KUTU DÜNYALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
günden güne azalan degerlerimize dokunmus sair... benim babamin anamin yasadigi zamanlari düsündüm... yani cocuklugumu... ne kadar farkliydi o zamanlar.. hep o sen sakrak evlerde... bahcelerde.. es dost ... biliyor musun sevgili Saban bazen eski zamanlardaki o güzellikleri düsününce icime bir hüzün cöküyor.
aslinda tam olarak da buralardan iyi de gözlemliyemiyorum ama iste bu siir de nasil da güzel anlatiyor her seyi....
madde bas taci olmus.. mana yerlerde..
hadiyin bu siire ses verin .. sarilin etrafinizdaki yakinlariniza...
köle misin arkadaş
bağlanıp kalma karşısında
ruhsuz bir kutunun
çık sokağa, parkları gez
denize gir, sahilde dolaş!
Yüreğinize sağlık değerli kalem. Sevgiyle kalın.